Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Kierownik / Kierowniczka Działu Zakupów
Miejsce pracy: Warszawa
Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o. jest samorządowym i jedynym w kraju miejskim przewoźnikiem kolejowym, a także jednym z elementów Warszawskiego Transportu Publicznego. Od 18 lat świadczymy usługi transportu pasażerskiego w ramach aglomeracji warszawskiej. Zapewniamy mieszkańcom stolicy i okolicznych gmin wygodny dojazd do pracy czy szkoły. Eksploatując nowoczesne pojazdy i realizując kolejne inwestycje, oferujemy atrakcyjną alternatywę wobec transportu samochodowego, zmniejszając negatywny wpływ miasta na środowisko.
Twój zakres obowiązków:
- Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań;
- Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznych regulacji Spółki;
- Nadzór/prowadzenie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami prawa oraz obowiązującymi w Spółce regulacjami;
- Ścisła współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki;
- Sprawowanie kontroli nad formalno-prawną prawidłowością dokumentów w powstępowaniach o udzielenie zamówienie publicznego;
- Udział w pracach komisji przetargowych;
- Opracowywanie wzorów dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- Weryfikacja dokumentów sporządzanych przez komórki merytoryczne Spółki w zakresie zgodności z przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami, jak również ich wsparcie w procesie sprawnego przygotowywania postępowań;
- Wykonywanie zadań doradczych, analitycznych i kontrolnych;
- Dbanie o właściwe stosowanie ustawy oraz aktów wykonawczych;
- Opracowywanie i aktualizacja regulaminów wewnętrznych w zakresie zamówień publicznych;
- Sporządzanie planów, sprawozdań, rejestrów, analiz i innych opracowań.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe – preferowane administracyjne, prawnicze;
- Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów wykonawczych (warunek konieczny);
- Minimum cztery lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych (w tym co najmniej dwa lata po stronie zamawiającego); minimum rok doświadczenia na stanowisku kierowniczym;
- Znajomość obsługi platformy zakupowej;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel);
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Samodzielność w planowaniu i organizowaniu pracy własnej i zespołu;
- Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres;
- Dokładność, terminowość, zaangażowanie;
- Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność;
- Motywacja do rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych.
To oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Pracę na pełen etat;
- Możliwości stałego rozwoju zawodowego;
- Dofinansowanie szkoleń i kursów;
- Dofinansowanie nauki języków obcych;
- Wspólne akcje dobroczynne i sportowe;
- Pakiet dodatkowych benefitów, m.in. świadczenia socjalne, dofinansowanie wypoczynku, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie.