Politechnika Wrocławska poszukuje osób na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie i koordynowanie pracy Działu Utrzymania Ruchu.
- zarządzanie Działem zatrudniającym ok. 60 pracowników,
- nadzór nad stanem i utrzymaniem w sprawności uczelnianych sieci, instalacji i związanych z nimi urządzeń w branży elektrycznej i sanitarnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami (Prawo Energetyczne, Ustawa o Dozorze Technicznym, prawo Budowlane),
- dokonywanie sprawdzeń technicznych i odbiorów dla nowych i istniejących obiektów i instalacji,
- zapewnienie ciągłości w zakresie utrzymania w sprawności instalacji oraz sieci wraz z ich wyposażeniem i urządzeniami,
- nadzór nad eksploatacją infrastruktury elektrycznej nN, SN, sanitarnej, w tym zakresie HVAC, urządzeń dźwigowych oraz systemów ppoż. min. SAP, DSO,
- koordynowanie wydawania Techniczych Warunków Przyłączeń do sieci i instalacji uczelnianych dla nowych urządzeń, instalacji podczas prac inwestycyjnych i remontowych,
- koordynowanie i opiniowanie dokumentacji inwestycyjnej i projektowej oraz programów funkcjonalno-użytkowych,
- nadzór nad pracą Zespołu Obsługi Gwarancyjnej oraz Sekcji Kolei Linowej,
- przygotowanie merytorycznych dokumentów przetargowych w zakresie dotyczącym eksploatacyjnych przeglądów, konserwacji, serwisów i napraw,
- planowanie przeglądów okresowych, zabiegów eksploatacyjnych pod względem merytorycznym, organizacyjnym oraz kosztowym,
- koordynowanie prac z działaniami innych pionów, w tym uzgadnianie z jednostką nadrzędną działań dotyczących wspólnej infrastruktury technicznej,
- organizowanie zakupów energii elektrycznej i pozostałych mediów niezbędnych do funkcjonowania zakładu,
- zarządzanie umowami o dostawy ciepła, energii, wody i odprowadzanie ścieków,
- kompletowanie dokumentacji ruchowej (projekty powykonawcze, paszporty, instrukcje obsługi, protokoły przeglądów, napraw).
- wykształcenie wyższe techniczne,
- min. 10-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze technicznego zarządzania nieruchomościami,
- umiejętność planowania i zarządzania pracą zespołu (min. 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych),
- znajomość ustaw: prawo pracy, prawo budowlane, kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych,
- umiejętność obsługi klientów oraz dobrej komunikacji,
- inicjatywa, odpowiedzialność, kreatywność, zaangażowanie oraz rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (Excel, Word),
- umiejętność podejmowania decyzji, zarządzania i organizacji pracy własnej i zespołu,
- umiejętność zarządzania personelem, oparta na motywowaniu i organizowaniu pracy zespołu,
- odporność na stres, zdolności analityczne, duża samodzielność, uczciwość i odpowiedzialność,
- myślenie strategiczne i wysokie zdolności menadżerskie.
- min. 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach/funkcjach związanych z utrzymaniem i rozwojem obszarów technicznych,
- techniczne doświadczenie zawodowe w zakresie utrzymania infrastruktury technicznej,
- techniczne doświadczenie zawodowe w utrzymaniu ruchu w obiektach użyteczności publicznej, komercyjnych,
- uprawnienia budowlane i/lub projektowe,
- doświadczenie zawodowe w pracy w środowisku Zamówień Publicznych (od strony Zamawiającego),
- przebyte i udokumentowane branżowe kursy i szkolenia,
- znajomość praktycznych aspektów procesu inwestycyjnego.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
- pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
- atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dofinansowanie kursów językowych i studiów, certyfikowanych szkoleń specjalistycznych, zajęcia sportowe),
- możliwość udziału w konferencjach i spotkaniach z naukowcami,
- możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora, Bieg Firmowy, Impreza Mikołajowa).
Poznaj
Politechnika Wrocławska
Politechnika Wrocławska powstała w 1945 r., głównie dzięki zaangażowaniu pracowników naukowych nieistniejących już Politechniki Lwowskiej i Uniwersytetu Jana Kazimierza we Lwowie, którzy zagospodarowali zniszczone budynki niemieckiej Wyższej Szkoły Technicznej - Technische Hochschule.
Dziś kontynuujemy tradycję tych znamienitych polskich uczelni i rozwijamy się w ścisłej współpracy z wiodącymi przedsiębiorstwami Dolnego Śląska. Jesteśmy jedną z największych i najlepszych uczelni technicznych w kraju, w rankingach ogólnopolskich zajmujemy regularnie miejsca w ścisłej czołówce.
Pierwszy rektorem połączonych jeszcze wtedy Politechniki i Uniwersytetu Wrocławskiego był w latach 1945–1951 prof. Stanisław Kulczyński. Od tamtej pory doczekał się już czternastu swoich następców. Obecnie władzę sprawuje prof. Arkadiusz Wójs. Jego kadencja potrwa do końca sierpnia 2024 r.