- Realizacja zadań inwestycyjnych w zakresie budowy i modernizacji infrastruktury telekomunikacyjnej w obszarze sieci transportowej IP/Ethernet
- Wsparcie procesu dostarczania usług B2B w obszarze sieci mobile backhaul i access (IP & Microwave)
- przygotowywanie standardów
- analizowanie opłacalności inwestycji
- weryfikacje techniczne
- koordynacja prac
- weryfikacje wdrażanych usług
- monitorowanie i raportowanie realizacji projektów
- Planowanie sieci transmisyjnej opartej na połączeniach radioliniowych i światłowodowych
- Planowanie i nadzór nad tworzeniem, testowaniem i utrzymaniem aplikacji i narzędzi wspierających pracę w obszarze budowy sieci transmisyjnej
- Projektowanie i nadzór nad implementacją baz danych
- Tworzenie skryptów SQL/T-SQL dla MS SQL Server
- Współpraca z zespołami merytorycznymi w ramach projektów rozwoju oprogramowania, aplikacji i narzędzi
- Udzielanie wsparcia technicznego i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z aplikacjami i narzędziami
- Monitorowania sieci transmisyjnej pod kątem niezawodności i wydajności
- Rozwiązywanie problemów sieciowych oraz dbanie o aktualizację dokumentacji sieci
- Wsparcie klientów i dostawców w rozwiązywaniu zaawansowanych problemów technicznych
- Wsparcie techniczne w procesach przetargowych na zakup sprzętu, w tym planowanie, przeprowadzanie testów, analizowanie wyników i wybór rozwiązania
- Wdrażanie nowych rozwiązań i usług IP, Ethernet, VPN, MPLS
- Koordynacja prac wykonywanych przez firmy podwykonawcze oraz pracowników oddelegowanych do realizacji projektów
- Posiadasz wykształcenie wyższe teleinformatyczne lub pokrewne
- Wykazujesz się znajomością baz danych, SQL
- Znasz sprzęt sieciowy różnych dostawców jak np. Adva, Ciena, Cisco, Ekinops, Ericsson, Huawei
- Odznaczasz się teoretyczną i praktyczną znajomością zagadnień z zakresu technologii Ethernet
- Protokoły TCP/UDP/SCTP nie są Ci obce
- Znasz zagadnienia z zakresu technologii IP/MPLS i MPLS-TE, w szczególności:
- protokoły routingu OSPF/IS-IS/BGP
- protokoły sygnalizacji LDP/RSVP-TE
- usługi MPLS L2VPN/L3VPN (VPWS/VPLS, BGP/MPLS L3VPN)
- QoS w sieciach IP/MPLS
- Dobrze znasz język angielski w mowie i piśmie
- Masz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz lubisz pracować w zespole
- Umiejętność myślenia "out-of-the-box" jest Twoją mocną stroną
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.