JESTEŚMY DRUŻYNĄ POLPHARMY
Odważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.
Szukamy osoby na stanowisko:
Kierownik / Kierowniczka ds. mediów i digitalu
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- Współudział w tworzeniu strategii mediowej dla brandów z portfolio Polpharmy (suplementy diety, kosmetyki, wyroby medyczne) oraz jej implementacja w odpowiednich kanałach offline (głównie TV) oraz online
- Prowadzenie i koordynowanie szerokiego spektrum projektów w zakresie digital marketingu (w szczególności: video, programmatic, analityka, strony www, SEM, SEO, social media, content marketing, influencer marketing) oraz offline marketingu
- Zapewnienie optymalnego doboru kanałów i narzędzi promocyjnych oraz doradztwo w ramach akcji marketingowych prowadzonych dla marek
- Odpowiedzialność za efektywność prowadzonych kampanii, rozwój i proponowanie narzędzi do optymalizacji, testowanie nowych możliwości reklamowych, ciągła optymalizacja media mixu oraz poszczególnych kanałów
- Współpraca z agencjami digitalowymi, reklamowymi, programatycznymi, SEM i SEO, PR, domem mediowym, mediami i innymi partnerami zewnętrznymi
- Codzienne wsparcie Product Managerów w planowaniu i wdrożeniu strategii komunikacji dla marek w mediach offline i online.
Oferujemy:
- Umowa o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
- Paczki świąteczne dla dzieci
- Jeden dodatkowy dzień wolny
- Program emerytalny
To praca dla Ciebie jeśli:
- Posiadasz min. 5-letnie doświadczenie w pracy w domu mediowym lub dużego marketera, gdzie zajmowałeś/łaś się mediami digitalowymi, mile widziana znajomość mediów offline
- Cechuje Cię komunikatywność i wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
- Doskonale znasz rynek mediów w Polsce
- Masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kompleksowych projektów digitalowych
- Posiadasz praktyczną znajomość narzędzi analityki marketingu internetowego, narzędzi FB, Google, Adform
- Bardzo dobrze potrafisz poruszać się w pakiecie MS-Office (Word, Powerpoint, Excel)
- Posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analityczne, potrafisz efektywnie analizować dane, wyciągać wnioski i przedstawiać rekomendacje
- Znasz język angielski na poziomie minimum B2
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Wysłanie CV
- Krótka rozmowa telefoniczna
- Spotkanie
- Decyzja o zatrudnieniu
Pozostańmy w kontakcie
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
www.instagram.com/team_polpharma
www.linkedin/company/polpharma
Poznaj
POLPHARMA S.A.
Odważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.