Komenda Powiatowa Policji w Słubicach
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik kancelarii tajnej
Miejsce pracy: Słubice
Ogłoszenie o naborze Nr 143582
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności związane z pracą biurową i obsługuje składnicę akt KPP. Narzędzia i materiały pracy- komputer, drukarki, kserokopiarki. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Lokalizacja stanowiska pracy znajduje się na I piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Słubicach, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy, oraz inne urządzenia biurowe. Obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę. Zapewnione jest oświetlenie naturalne i sztuczne.
Zakres zadań
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnych.
- Prowadzenie ewidencji i zbioru resortowych niejawnych aktów prawnych, ich udostępnianie i aktualizacja oraz koordynacja procesu opracowywania i uzgadniania niejawnych aktów prawnych.
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji i sposobem jej wytwarzania, okresowa kontrola ewidencji materiałów zawierających informacje niejawne.
- Kierowanie i osobista obsługa składnicy akt KPP Słubice w zakresie ewidencjonowania, przechowywania, konserwacji i porządkowania oraz brakowana zasobów archiwalnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej.
- Znajomość Ustawy o Policji.
- Znajomość Ustawy o służbie cywilnej.
- Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych.
- Umiejętność komunikowania się.
- Umiejętność obsługi komputera.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Samodzielność.
- Rzetelność.