Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
Kierownik Inżynierii Jakości
Miejsce pracy/Location: Tczew
Nr ref.: DEMŁ03845
Twoja Przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży elektronicznej.
U Kandydatów zwracamy uwagę na / We are looking for
- minimum 5 lat doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku w firmie produkcyjnej o profilu elektronicznym / mechatronicznym
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowane: elektronika, automatyka)
- doświadczenie w kierowaniu zespołem
- znajomość norm IPC oraz wiedzy z zakresu ESD, ISO 9001/14001
- znajomość metod i technik jakościowych (Lean Manufacturing)
- uprawnienia SixSigma Green Belt/Black Belt oraz audytora wewnętrznego zgodnie z ISO9001/14001 – mile widziane
- dobra znajomość języka angielskiego
- wysoko rozwinięte komtetencje interpersonalne, łatwość w budowaniu i utrzymywaniu relacji z Klientami oraz członkami zespołu
- orientacja na rezultaty i zaangażowanie.
Nasz Klient Zapewnia / Our client offers
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w renomowanej i rozpoznawalnej firmie
- pakiet benefitów
- pakiet relokacyjny
- możliwość szkoleń, rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- określanie strategii rozwoju oraz inicjatyw i celów poprawy jakości
- systematyczne analizowanie wyników jakościowych oraz innych dostępnych informacji w celu zapewnienia optymalnej jakości produktu, procesu oraz reklamacji klienta
- inicjowanie i koordynowanie prac wynikających z potrzeby zapewnienia jakości (definiowanie przyczyn, wdrażanie działań korygujących, działań zabobiegawczych oraz koordynacj projektów mających na celu poprawę jakości)
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem (uczestnictwo w spotkaniach, konferencjach telefonicznych, audytach)
- przygotowywanie raportów i analiz wymaganych przez firmę oraz klienta
- nadzorowanie i kontrola nad obiegem dokumentacji
- kierowanie pracą podległego zespołu inżynierów
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych