Progres Permanent Recruitment to lider rozwiązań HR w dziedzinie rekrutacji stałych. Już od 15 lat wspieramy przedsiębiorstwa w całej Polsce w doborze inżynierów, kadry zarządzającej, specjalistów, menadżerów w sektorach takich jak BPO, Logistics, Engineering, Finance, IT, Sales & Marketing. Należymy do Grupy Progres – eksperta w zakresie nowoczesnych usług HR dla biznesu, działającego w ponad 20. prężnie rozwijających się oddziałach na terenie całego kraju. Zaufało nam już ponad 1300 firm.
Jeżeli chcesz zrobić zawodowy #Progres, rozwijać się, kształcić kompetencje i pracować przy najbardziej prestiżowych projektach w kraju dołącz do nas!
Aktualnie dla naszego Klienta, sieci hurtowni materiałów elektrotechnicznych, poszukujemy Kandydatów, którzy będą wzmacniali pozycję Firmy na rynku lokalnym na stanowisku:
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- samodzielne zarządzanie hurtownią materiałów elektrotechnicznych,
- zarządzanie, organizację i monitoring pracy podległego zespołu,
- dbanie o rozwój kompetencji i motywowanie zespołu sprzedażowego,
- wyznaczanie i realizacja planów sprzedażowych,
- nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami oraz pozyskiwanie nowych partnerów dystrybucyjnych,
- sporządzanie raportów i analiz sprzedażowych,
- zapewnienie najwyższych standardów obsługi klientów.
Od Kandydatów oczekujemy:
- min. rocznego doświadczenia w zarządzaniu zespołem i kierowaniu samodzielnym oddziałem,
- znajomości rynku elektrotechnicznego (produkty, klienci, konkurencja, dostawcy, producenci)
- wykształcenie elektryczne, elektrotechniczne lub podobne będzie dodatkowym atutem,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji,
- zdolności do budowania wizji i zarażania nią oraz charyzmy,
- umiejętności inspirowania pracowników na stanowiskach handlowych do osiągania ponadprzeciętnych wyników.
Nasz Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o wieloletniej tradycji,
- podstawę wynagrodzenia (do ustalenia) + premię (rozliczaną miesięcznie) uzależnioną od wyników pracy,
- konkurencyjne ceny i narzędzia wspierające pozyskiwanie klientów,
- cykliczne szkolenia podnoszące kwalifikacje,
- pracę na dużym terenie i atrakcyjnym rynku,
- niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy (również do użytku prywatnego), telefon, laptop,
- samodzielną pracę umożliwiającą realizację swoich ambicji oraz rozwoju umiejętności zawodowych na eksponowanym w firmie stanowisku,
- dodatkowe benefity, takie jak ubezpieczenie medyczne i karta multisport.