Kierownik Housekeepingu
Miejsce pracy: Jachranka koło Serocka
Lubisz wyzwania? Przedkładasz „jakość” nad „jakoś”? Umiesz zarządzać ludźmi? Wiesz, czym jest DnD? Odróżniasz wstawkę od dostawki?
Jeżeli na wszystkie powyższe pytania odpowiedź brzmi: „Tak!”, to praca którą oferujemy jest stworzona dla Ciebie!
W ramach obowiązków:
- zarządzanie i koordynacja pracy Działu Housekeepingu;
- zapewnianie czystości pokoi hotelowych oraz części ogólnodostępnych w Hotelu;
- sporządzanie raportów z działalności działu;
- kontrola zamówień i zapasów oraz przeprowadzenie inwentaryzacji magazynowej;
- w ramach dyscypliny budżetowej bieżąca kontrola kosztów;
- wdrażanie procedur i szkolenie podległych pracowników.
Oczekujemy:
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - 2 lata;
- doskonałej organizacji pracy własnej i podległego zespołu;
- dynamizmu, dokładności, sumienności i dyspozycyjności;
- rozumienia potrzeb Gości hotelowych;
- znajomości obsługi komputera (pakiet Office, głównie Excel);
- dodatkowym atutem będzie znajomość Oracle Hospitality Suite8 Property (Fidelio).