Kierownik Grupy Produktów
Miejsce pracy: Pieńków (pow. nowodworski)
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Zarządzanie produktami w sposób zapewniający realizację celów biznesowych firmy we współpracy z podległym zespołem,
- Planowanie krótko i długoterminowych strategii oraz planów sprzedażowych dla określonej grupy produktów,
- Udział w opracowywaniu strategii rozwoju portfolio produktowego,
- Rozwój podległego obszaru terapeutycznego,
- Przygotowywanie kampanii i materiałów promocyjnych dla określonej grupy produktów,
- Prezentowanie i monitorowanie wiedzy marketingowej na temat produktu dla dedykowanej grupy Konsultantów Medycznych,
- Stała analiza rynku przy pomocy dostępnych narzędzi badań, uzyskiwanie i analiza informacji z innych działów, sporządzanie analiz dotyczących rozwoju produktów i zmian na rynku,
- Zarządzanie budżetem grupy produktów podległego obszaru,
- Planowanie, monitorowanie i egzekwowanie wykonania zadania i celów podległego zespołu,
- Rozwój podległego zespołu (ocena, plany rozwojowe, rozmowy rozwojowe).
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 5-letnie doświadczenie w kreowaniu strategii promocyjnych kierowanych do lekarzy na stanowisku Product Managera,
- Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym lub marketingowym,
- Znajomość i umiejętność wykorzystania narzędzi i technik marketingowych stosowanych w sektorze farmaceutycznym (w tym multichanel),
- Doświadczenie w pracy z produktami z różnych grup terapeutycznych,
- Doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynek poparte sukcesami,
- Znajomość rynku i zależności obowiązujących na rynku farmaceutycznym ( lekarze, apteki, pacjenci),
- Udokumentowane sukcesy w samodzielnym zarządzaniu produktami w różnych fazach cyklu życia,
- Znajomość zasad z zakresu Compliance rynku farmaceutycznego,
- Doświadczenie w budowaniu długotrwałych relacji z Key Opinion Leaderami,
- Kreatywność i otwartość na nowe rozwiązania w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych kanałów komunikacji,
- Pozytywnego nastawienia do otoczenia i umiejętności pracy w zespole,
- Wykształcenia wyższe,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.