Spółka Auto Partner S.A. jest dynamicznie rozwijającym się importerem i dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i motocykli. Istniejąc na rynku od 1993 roku, firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Dzisiaj Auto Partner to ogromne centrum logistyczno-dystrybucyjne z centralą w Bieruniu, posiadające ponad 80 filii na terenie całego kraju, a także liczne przedstawicielstwa za granicą, m.in. w Czechach, Niemczech, Austrii, na Słowacji, Litwie, Łotwie i Ukrainie.
„Firma to ludzie” – takie motto przyświeca nam na co dzień. Zdajemy sobie sprawę, że to właśnie pracownik jest najcenniejszym zasobem, bez którego firma nie osiągnęłaby swojego sukcesu. Zatrudniamy ponad 1200 pracowników, a nasz zespół składa się z wyspecjalizowanych doradców klienta, wyszkolonych przedstawicieli i dyrektorów, a także specjalistów z różnych dziedzin.
- zarządzanie i nadzór nad pracą oddziału
- zarządzanie, motywowanie i rozwijanie podległych zespołów sprzedaży
- organizacja i nadzór pracy personelu
- kreowanie aktywności handlowej
- zapewnianie najwyższego standardu jakości oraz obsługi klienta
- dbanie o prawidłowy wizerunek firmy
- raportowanie wyników pracy oraz realizacja założonych planów
- udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość rynku części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych
- doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem
- umiejętność tworzenia i realizacji planów sprzedażowych oraz budżetów
- silna motywacja do osiągania celów
- prawo jazdy kat B
- wykształcenie min. średnie
- dyspozycyjność
- pracę w notowanej na giełdzie spółce o ugruntowanej pozycji na rynku
- stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę
- możliwość awansu i rozwoju zawodowego
- profesjonalne narzędzia pracy
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole
- pakiet socjalny
- zniżki pracownicze
- wsparcie na każdym etapie wdrożenia do pracy