Innowacyjna firma z 17 - letnim doświadczeniem
w branży Marketingu Bezpośredniego o specjalności Marketing Relacji,
wspierająca w rozwoju i osiąganiu sukcesów Liderów wielu branż
zatrudni osobę na stanowisko:
Kierownik Filii Contact Center
Miejsce pracy: Warszawa
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za zarządzanie Filią Contact Center (200 stanowisk ) a w szczególności za:
- Prowadzenie Filii
- Operacyjne zarządzanie projektami realizowanymi w dziale, realizację planów przychodów Filii, wdrażanie procedur oraz raportowanie wyników
- Planowanie, kontrolę i budżetowanie
- Zarządzanie personelem oraz dbanie o wysoki poziom motywacji Zespołu
- Uczestnictwo w strategicznych spotkaniach handlowych z obecnymi i potencjalnymi klientami PCM
- Aktywne budowanie i rozwijanie relacji z Klientami Spółki
- Wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie i marketing)
- Min. 2-letnie doświadczenie poparte sukcesami w pracy na stanowisku kierowniczym w firmie, o podobnym profilu działalności
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów telemarketingowych
- Zdolności handlowe, interpersonalne i menedżerskie
- Znajomość branży marketingu bezpośredniego
- Samodzielność w działaniu
- Umiejętność zarządzania czasem, organizacji pracy własnej oraz podwładnych
- Duże zaangażowanie i motywacja do konsekwentnej realizacji celów
- Ciekawą pracę pełną wyzwań
- Pakiet szkoleń wdrażających i podnoszących kwalifikacje
- Doskonalenie umiejętności profesjonalnej obsługi dużych Klientów
- Zatrudnienie w oparciu o stałą umowę o pracę
- Indywidualną ścieżkę kariery
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników