Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i doświadczeniu ponad 9000 Pracowników, firmie Transgourmet w Europie zaufało 190 000 klientów.
POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY NA STANOWISKU:
Kierownik Działu Zamówień
Miejsce pracy: Ożarów Mazowiecki, k. Warszawy
Nr ref.: Kierownik ds. Zaopatrzenia i Zamówień
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
- koordynowanie procesu zamawiania towaru,
- monitorowanie przebiegu realizacji zamówień,
- nadzór nad terminową realizacją dostaw,
- nadzór nad zgodnością danych w systemie,
- kontrola i optymalizacja wielkości zapasów towarów w magazynie,
- kontrola rotacji towaru w magazynie,
- współpraca w organizacji inwentaryzacji półrocznej i rocznej,
- opracowywanie analiz z zakresu zarządzania zapasem,
- zarządzanie zespołem pracowników (około 10 osób),
- współpraca z innymi działami (Sprzedaż, Transport, Magazyn).
Nasze oczekiwania:
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne – doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
- nastawienie na współpracę,
- doświadczenie w pracy z asortymentem FMCG – szczególnie Fresh, Ultra-Fresh
- wiedza i doświadczenie w branży logistycznej, szczególnie z zakresu zaopatrzenia oraz gospodarki magazynowej,
- minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- praktyczna znajomość SAP, SAP BI BusinessObjects, QlikView, Excel & Analysis ToolPak,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres,
- dokładność, sumienność,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku aplikacyjnego.
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.