PPL zajmuje się świadczeniem usług na rzecz pasażerów i linii lotniczych oraz m.in. budową i eksploatacją lotnisk oraz zarządza dwoma portami lotniczymi - w Warszawie i Zielonej Górze.
Ma również udziały w 9 spółkach nadzorujących działanie lotnisk: w Krakowie, Szczecinie, Poznaniu, Gdańsku, Modlinie, Wrocławiu, Katowicach, Bydgoszczy i Rzeszowie. Ponadto PPL ma udziały w spółkach świadczących obsługę naziemną (handling), kontrolę bezpieczeństwa w portach lotniczych oraz wykonujących usługi pozalotnicze.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik działu technologii i jakości obsługi pasażerów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 124/17
- Wnioskowanie, koordynowanie oraz wdrażanie usprawnień w przepływie pasażerów, załóg, bagażu oraz inicjowanie wszelkich działań mających wpływ na podniesienie jakości obsługi pasażerów na lotnisku,
- Inicjowanie i opiniowanie wszelkich procesów związanych z wdrażaniem nowych technologii i rozwiązań,
- Prowadzenie rozgłośni oraz punktów informacyjnych, celem dostarczenia niezbędnych informacji pasażerów oraz użytkownikom lotniska,
- Nadzór nad przeznaczeniem aranżacją i wystrojem pomieszczeń, w tym powierzchni komercyjnych oraz lokalizacja nośników reklam i systemu informacji wizualnej w poszczególnych strefach lotniska,
- Udział w zapewnieniu sprawności działania służb obsługujących pasażerów oraz współudział w tworzeniu analiz badania zadowolenia pasażera z obsługi.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Szeroki zakres świadczeń pozapłacowych,
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Wykształcenie wyższe II stopnia preferowane w zakresie zarzadzania lotnictwem, lotnictwo, eksploatacja portów lotniczych lub studia podyplomowe w tym zakresie,
- Doświadczenie zawodowe minimum 4 lata, w tym doświadczenie w kierowaniu ludźmi,
- Dobra obsługa programów MS Project, Excel,
- Znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego w stopniu umożliwiającym komunikację,
- Umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i pracy pod presją czasu.