Ogłoszenie numer: 1232484, z dnia 2016-08-31
Zakład realizuje zadania gminy związane z zaspokajaniem potrzeb mieszkaniowych ludności oraz gospodaruje w imieniu Miasta Świnoujścia nieruchomościami, w skład których wchodzą w szczególności: gminny zasób mieszkaniowy, lokale użytkowe oraz tereny przyległe, poprzez między innymi:
- podejmowanie decyzji i dokonywanie czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem oraz do uzasadnionego inwestowania w te nieruchomości,
- prowadzenie niezbędnych ewidencji,
- zawieranie i rozwiązywanie umów dotyczących przedmiotu działalności.
Kierownik Działu Technicznego
Miejsce pracy: Świnoujście
Opis stanowiska
- Nadzór nad działalnością Wieloosobowego stanowiska ds. technicznych, w tym: przygotowaniem, prowadzeniem i rozliczaniem prowadzonych inwestycji i remontów.
- Bezpośredni nadzór nad pracownikami realizującymi inwestycje i remonty oraz koordynacja ich pracy.
- Nadzór nad działalnością Referatu konserwacji i remontów.
- Planowanie roczne i wieloletnie przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych.
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu, w tym w zakresie opracowywania wniosków i procedur towarzyszących realizacji inwestycji z udziałem środków zewnętrznych (w szczególności: dokumentacja, sprawozdawczość, monitoring i kontrole).
- Usprawnianie organizacji, metod i form pracy podległych komórek organizacyjnych.
Wymagania
- posiadają obywatelstwo polskie *,
- mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,
- nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszą się nieposzlakowaną opinią,
- posiadają wykształcenie wyższe techniczne, kierunek budownictwo i co najmniej 5-lat zatrudnienia,
- posiadają uprawnienia budowlane: wykonawcze,
- posiadają doświadczenie w realizacji procesów inwestycyjnych co najmniej 3-lata,
- posiadają doświadczenie na stanowisku kierowniczym co najmniej 3-lata,
- posiadają znajomość komputerowych programów: pakiet MS Office,
- posiadają wiedzę w zakresie przepisów prawa budowlanego.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- sumienność, dokładność, odpowiedzialność,
- umiejętność pracy w zespole i organizacji jego pracy - kierowanie i zarządzanie personelem,
- znajomość programu CAD oraz do kosztorysowania,
- znajomość prawa w zakresie finansów publicznych i zamówień publicznych,
- doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych.
Charakter pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadań:
- praca administracyjno- biurowa wykonywana głównie w pozycji siedzącej,
- praca przy monitorze ekranowym,
- praca w terenie – na placu budowy.
Wynagrodzenie
Od 4000 do 5000 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.