T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Zakres odpowiedzialności:
- Opracowanie struktury kanałów sprzedaży pośredniej do rynku SOHO/SME z uwzględnieniem potencjału rynku, preferencji klientów, aktualnej i przyszłej oferty, rozwoju nowych technologii zapewniającą jednoczesną realizację celów korporacyjnych;
- Rozwój i realizacja strategii oraz celów sprzedaży w kanale sprzedaży pośredniej dla produktów postpaid i ICT;
- Zapewnienie najwyższych standardów obsługi dla klientów segmentu SOHO/ SME poprzez sieć ADB i PH;
- Budowanie i utrzymywanie relacji oraz zapewnianie skutecznej komunikacji i współpracy pomiędzy T-Mobile a partnerami handlowymi ( PH, ADB i agentami)
- Współtworzenie standardów obsługi klientów segmentu SOHO/SME oraz standardu pracy dla ADB i PH;
- Współtworzenie ram formalnych i zasad współpracy z Agentami, przedstawicielami handlowymi oraz dużymi detalistami , egzekwowanie przestrzegania zapisów Umowy Agencyjnej oraz umów handlowych;
- Opracowanie i rozwijanie narzędzi wsparcia i monitorowania przebiegu procesów sprzedaży;
- Monitorowanie, ocena i analiza efektywności prowadzonych działań wspierających sprzedaż z partnerami handlowymi;
- Analiza działań konkurencji oraz innych operatorów w dziedzinie dystrybucji.
Wymagania
- Min. 5 lat doświadczenia zdobytego na stanowisku managerskim w obszarze sprzedaży lub zarządzania sprzedażą;
- Wykształcenie wyższe;
- Doskonała znajomość procesów sprzedaży, w tym umiejętność budowania długofalowych relacji z partnerami biznesowymi;
- Doświadczenie związane z zarządzaniem i motywowaniem pracowników;
- Proaktywna postawa w zakresie poszukiwania rozwiązań;
- Zorientowanie na klienta w połączeniu z wysoką skutecznością w osiąganiu celów;
- Zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
- Zdolności analityczne oraz umiejętność określania priorytetów biznesowych;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Naszym pracownikom gwarantujemy najlepsze warunki do osiągania wyników i rozwoju, doskonałą atmosferę pracy oraz możliwość budowania swojej kariery wśród ludzi, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.