Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Kierownik działu sprzedaży i marketingu

Kierownik działu sprzedaży i marketingu

Budner S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
4992 dni temu

Ogłoszenie numer: 143520, z dnia 2011-04-20

Firma deweloperska działająca na warszawskim rynku nieruchomości poszukuje osoby na stanowisko:

Kierownik działu sprzedaży i marketingu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • zarządzanie Działem Sprzedaży,
  • organizowanie i nadzorowanie procesu sprzedaży produktów mieszkaniowych,
  • monitorowanie sprzedaży, metod i wyników oraz rekomendowanie wprowadzania zmian mających na celu zwiększenie jej efektywności,
  • określanie i nadzorowanie realizacji krótko- i długo- terminowych strategii działania,
  • monitorowanie popytu i podaży oraz działań konkurencji,
  • dopasowywanie polityki cenowej do sytuacji rynkowej,
  • tworzenie strategii marketingowych i promocyjnych, współpraca z agencjami reklamowymi i agencjami PR,
  • analizowanie zewnętrznych i wewnętrznych przepływów informacyjnych o produkcie
    w otoczeniu rynkowym z uwzględnieniem planowanych lokalizacji,
  • współpraca z biurami projektów na etapie tworzenia koncepcji i wytycznych do projektu,
  • współpraca z nadzorem technicznym w trakcie realizacji inwestycji,
  • udział w procesie zmian aranżacyjnych wnoszonych przez klienta i kontrola prawidłowości zamiennych rozwiązań projektowych w stosunku do rozwiązań pierwotnych i obowiązujących przepisów,
  • koordynacja działań, nadzór i prowadzenie klienta przez poszczególne etapy inwestycji, obsługa posprzedażna klientów, obsługa i analiza reklamacji,
  • prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami,
  • aktywna współpraca, wymiana informacji z innymi działami firmy w celu rozwoju wspólnej strategii sprzedaży i marketingu w tym monitorowanie zmian w przepisach prawnych i podatkowych,
  • dobór kadr i podnoszenie kwalifikacji personelu – szkolenia, testy kompetencyjne, tworzenie działu od podstaw (np. organizacja nowego biura sprzedaży),
  • kompleksowe zarządzanie i doskonalenie jakości obsługi klienta przez Internet i w biurach sprzedaży,
  • reprezentowanie firmy na zewnątrz (targi, konferencje, seminaria, itp.),
  • przekazywanie sprawozdań i raportów przełożonym,

Wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowane wyższe marketingowe lub techniczne,
  • bardzo dobra obsługa komputera (Word, Excel, Outlook),
  • znajomość specyfiki branży deweloperskiej mieszkaniowej,
  • doświadczenie minimum 5 lata w pracy na podobnym stanowisku,
  • rzetelność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista,
  • dyspozycyjność i samodzielność,
  • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,

Oferujemy

  • samodzielne stanowisko i dużą autonomię,
  • stabilną, ciekawą i pełną wyzwań pracę w prężnie działającej firmie,
  • przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego wraz z firmą,
  • stabilne warunki pracy, zatrudnienie na pełny etat - umowa o pracę,
  • niezbędne wyposażenie i narzędzia prac,
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.