TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla firmy logistycznej poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik działu Service Desk
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 38750#20020089
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem Service Desk
- Odpowiedzialność za działania swojego zespołu
- Zapewniania wysokiego poziomu jakości obsługi
- Przekazanie konstruktywnej informacji zwrotną i wskazówek członkom zespołu
- Współpraca z naszym klientem dla podnoszenia jakości i optymalizacji obsługi
Wymagania:
- min. 4 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem Service Desk
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętności działania pod presją czasu
- Samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność
- Angielski-B2
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o prace
- Opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie,kartę lunchową
- Szkolenia
- Możliwość wpływu na projekt