Aktualnie poszukujemy do naszych wewnętrznych struktur osoby gotowej na podjęcie ciekawego wyzwania zawodowego na stanowisku:
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku kierowniczym będzie należało koordynowanie, wspieranie oraz zarządzanie zespołem osób zaangażowanych w procesy rekrutacji i zatrudnienia (zatrudnienie tymczasowe) pracowników oddelegowanych do wykonywania pracy dla naszych Klientów na terenie Niemiec (stanowiska specjalistyczne z obszaru technicznego m.in. elektryk, spawacz, ślusarz, operator maszyn itp.).
Intensywnie się rozwijamy, podczas codziennej pracy szukamy kreatywnych rozwiązań, pracujemy zespołowo, działamy strategicznie, dlatego też kierownik działu będzie odpowiedzialny za wspieranie zespołu w zakresie kreowania i wdrażania innowacyjnych źródeł pozyskiwania kandydatów oraz motywowania i wspierania zespołu w rozwiązaniu codziennych problemów związanych z rekrutacją pracowników.
Pracujemy zespołowo, ale stawiamy na dużą samodzielność w działaniu, dlatego też od kierownika działu oczekujemy dużej kreatywności w zakresie usprawniania pracy działu, kreowania procedur działania oraz chęci do podejmowania działań usprawniających realizowane procesy.
W zakres zadań kierownika działu wchodzić będzie również rekrutacja, wdrażanie oraz szkolenie członków podległego zespołu, dbanie o terminowość realizacji zleceń (wsparcie merytoryczne dla członków zespołu), analiza efektywności podejmowanych działań i osiągania wyznaczonych celów, dbanie o utrzymanie wysokich standardów jakości wpływających na dobry wizerunek firmy, budowanie świadomości marki Mondi na rynku oraz pozytywnej atmosfery w firmie.
- doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z kierowaniem pracą zespołu rekruterów (manager, kierownik, koordynator, team leader) min. 2 lata,
- praktyczną umiejętność koordynowania codziennych zadań zespołu popartą ukończeniem edukacji z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewnym kierunkiem edukacji,
- umiejętność skutecznej rekrutacji pracowników na stanowiska o różnym poziomie trudności przy pomocy metod rekrutacji dopasowanych do poziomu stanowiska,
- znajomość specyfiki realizacji projektów rekrutacyjnych na rynek zagraniczny będzie dużym atutem,
- duża motywacja do podjęcia nowych wyzwań zawodowych związanych z miękkim HR,
- chęć do rozpoczęcia długofalowej współpracy w strukturach firmy umożliwiająca podejmowania strategicznych działań związanych z rozwojem firmy na terenie Polski,
- znajomość języka niemieckiego min. na poziomie komunikatywnym (mile widziana znajomość również j. angielskiego),
- bardzo dobrą organizację pracy własnej, wysoka kultura osobista oraz inicjatywa i zaangażowanie.
- samodzielne i pełne wyzwań stanowisko pracy umożliwiające rozwój i doskonalenie nie tylko kompetencji rekruterskich, ale i interpersonalnych (koordynacja pracy zespołu rekruterskiego),
- codzienną pracę w przyjaznej atmosferze w zespole zaangażowanych osób nastawionych na jakościową realizację projektów rekrutacyjnych i długofalową współpracę z Klientami firmy,
- zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z kapitałem niemieckim umożliwiającej dużą przestrzeń do kreowania i realizacji własnych pomysłów w obszarze rekrutacji w branżach technicznych,
- pracę w samym centrum Poznania w głównej siedzibie firmy na terenie Polski,
- umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie i warunki współpracy uzależnione od doświadczenia zawodowego i posiadanych kompetencji,
- możliwość wzięcia udziału w kursach językowych i szkoleniach (wewnętrznych jak i zewnętrznych),
- udostępniamy niezbędne do realizacji powierzonych zadań narzędzia do pracy, a po okresie wdrożeniowym dbamy o zdrowie naszych pracowników i oferujemy bezpłatną opiekę medyczną, a także pakiet sportowy OK System.