Agencja Pracy Tymczasowej PPT Sp. z o.o. (Certyfikat 8101) poszukuje dla swojego Klienta firmy produkcyjnej zlokalizowanej w kostrzyńsko – słubickiej strefie kandydatkę / kandydata na stanowisku:
Kierownik Działu Personalnego / Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
WYMAGANIA:
- wykształcenie: wyższe kierunkowe (preferowane: Zarządzanie Zasobami ludzkimi; Zarządzanie; Administracja; Prawo, Socjologia) lub pokrewne,
- minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- znajomość przepisów prawa pracy oraz przepisy z zakresu ubezpieczeń społecznych,
- obsługa komputera w stopniu biegłym,
- obsługa PŁATNIKA,
- obsługa programów kadrowo płacowych,
- biegła znajomość programu MS OFFICE,
- doświadczenie w zakresie współpracy z Agencjami Pracy,
- znajomość technik motywacyjnych, rekrutacyjnych,
- sumienność oraz dokładność,
- odporność na stres i pracę pod presją czasu,
- znajomość naliczania list płac oraz ZUS, PEFRON.
OPIS STANOWISKA:
- organizowanie i zarządzanie procesem rekrutacji i selekcji pracowników dla zapewnienia efektywnej realizacji celów Spółki,
- realizację strategii wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników Spółki,
- zarządzanie projektami personalnymi oraz rozwój efektywnej polityki personalnej i struktury organizacyjnej Spółki,
- doradztwo personalne dla kadry kierowniczej Spółki,
- współpracę z firmami doradztwa personalnego w zakresie szkoleń i rozwoju pracowników,
- planowanie zatrudnienia zgodnie z potrzebami Spółki,
- wsparcie w zakresie strategicznego doradztwa personalnego zapewniającego rozwój Spółki,
- weryfikacja poprawności danych kadrowo-płacowych z przepisami prawa pracy, o ubezpieczeniach społecznych oraz o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz sporządzanych deklaracji w zakresie spraw kadrowych i płacowych,
- wprowadzanie danych kadrowo-płacowych do systemu,
- wystawianie umów o pracę i aneksów do umów oraz przekazywanie ich zainteresowanym pracownikom,
- przygotowywanie rozwiązań umów o pracę,
- zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych pracowników, ich rodzin oraz zleceniobiorców oraz ich wyrejestrowywanie,
- kompletowanie dokumentów i prowadzenie dokumentacji pracowników oraz ustalanie na ich podstawie uprawnień,
- sporządzanie list wynagrodzeń oraz sprawdzanie ich prawidłowości naliczenia,
- wystawianie pracownikom zaświadczeń z zakresu kadr i płac,
- sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych z ubezpieczeń społecznych,
- sporządzanie miesięcznych rozliczeń z urzędami skarbowymi - tj. PIT-4,
- sporządzanie PIT –11,
- pomoc w przygotowaniu sprawozdań do GUS oraz innych jednostek,
- administrowanie sprawami ubezpieczeń grupowych,
- reprezentowanie Spółki podczas kontroli prowadzonych przez instytucje zewnętrzne,
- kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
- rozliczanie czasu pracy: nadzór nad ewidencją czasu pracy oraz kontrolę poprawności rozliczenia czasu pracy pracowników,
- naliczanie wynagrodzeń,
- sporządzanie raportów kadrowo-płacowych.
OFERUJEMY:
- umowa o pracę,
- samodzielne stanowisko pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego i pogłębianie wiedzy z zakresu HR,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz doświadczenia.