Poszukujemy osób na stanowisko:
- Koordynowanie i nadzorowanie pracy Działu Obsługi Klienta;
- Zapewnienie prawidłowej obsługi Klienta zgodnie z przyjętymi standardami;
- Sporządzanie raportów oraz analiz;
- Szkolenie i rekrutacja pracowników;
- Odpowiedzialność za wdrażanie obowiązujących procedur;
- Realizacja planu budżetowego.
- Wykształcenie wyższe magisterskie;
- Min. roczne doświadczenie w pracy na stanowisku koordynatora w branży: medycznej, bankowości, turystyce bądź ubezpieczeniach;
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym;
- Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
- Bardzo dobre zdolności organizacyjne i menedżerskie;
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Wytrwałość w realizacji zadań i celów.
- Pracę w dynamicznej, renomowanej firmie, będącej liderem swojej branży;
- Pakiet benefisów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport);
- Miłą i przyjazną atmosferę;
- Niezbędne narzędzia do pracy.
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MEDJesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.