Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.
Aktualnie do jednego z naszych Zakładów poszukujemy osoby na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Koordynowanie działań związanych z obsługą klientów, ze szczególnym nastawieniem na jakość i terminowość świadczonych usług (obsługa zamówień, realizacja pomiarów, reklamacje, obrona wypowiedzeń itp.),
- Budowanie relacji z kluczowymi klientami, bezpośredni udział w spotkaniach,
- Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów,
- Koordynowanie procesu wdrażania nowych klientów,
- Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem pracowników (Specjaliści ds. Obsługi Klienta, Regionalni Opiekunowie Klienta, Serwisanci),
- Motywowanie i podnoszenie kompetencji pracowników,
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania w zarządzanym obszarze,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów,
- Przygotowywanie raportów i podejmowanie działań korygujących,
- Udział w projektach lokalnych i grupowych.
- Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w środowisku łączącym działalność operacyjną z obsługą i opieką nad Klientem,
- Preferowane wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie lub pokrewne),
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem,
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu czynności administracyjno-biurowych oddziału,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- Prawo jazdy kategorii B,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne (związane z obsługą klienta B2B),
- Samodzielność, umiejętność znajdowania rozwiązań,
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i pracy zespołu,
- Ciekawą, stabilną pracę w firmie będącej liderem europejskim w swojej branży,
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet socjalny, dofinansowanie do karty sportowej,
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon),
- Pracę w kompetentnym i ambitnym zespole,
- Wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji.
Poznaj
Elis Polska
Elis to międzynarodowy lider usług wynajmu i serwisu odzieży roboczej, ochronnej, mat podłogowych, urządzeń higienicznych, a także rozwiązań z zakresu urzymania czystości. Codziennie 50 000 pracowników w 28 krajach dba o zachowanie odpowiednich warunków pracy w zakładach produkcyjnych, laboratoriach, fabrykach, kuchniach czy biurach. Troszczymy się o to, by pracownicy naszych Klienów mogli bezpiecznie realizować swoje zadania w czystości i komforcie.