Ogłoszenie numer: 39605, z dnia 2008-02-05
DatevSymfonia sp. z o.o.
jest dynamicznie rozwijającą się spółką informatyczną dostarczającą oprogramowanie dla Doradców Podatkowych i Audytorów. Właścicielami spółki są niemiecka spółdzielnia Datev oraz spółka Sage Symfonia Sp. z o.o., będąca członkiem międzynarodowego koncernu SAGE Group Plc.
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową www.datevsymfonia.pl
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: KDOK
Opis stanowiska
Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało: • Zarządzanie działem obsługi klienta • Serwis oprogramowania Datev Symfonia • wdrażanie oprogramowania Datev Symfonia • analiza potrzeb i wymagań klientów • posprzedażowa opieka nad klientem • prowadzenie szkoleń produktowych, seminariów dla użytkowników końcowych i partnerów handlowych • kontrola i nadzór nad poprawnym działaniem wdrożonych programów • prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych napraw i wdrożeńWymagania
Nasze oczekiwania względem kandydata: • wykształcenie wyższe • doświadczenie w zakresie integracji wdrożeń systemów informatycznych • doświadczenie w zakresie sprzedaży usług • bardzo dobra znajomość MS Office i środowiska Windows • dobra znajomość j.angielskiego lub j.niemieckiego • komunikatywność • umiejętność zarządzania zespołem pracowników • umiejętności analityczne • wysoka motywacja do pracy, odpowiedzialność i inicjatywa • mile widziana znajomość zagadnień rewizji finansowej • doświadczenie w branży doradztwa podatkowego będzie atutem • dobra znajomość systemów Symfonia (FK, MP, AF)będzie atutemOferujemy
Pracownikom oferujemy m.in.: • Atrakcyjne wynagrodzenie • Samochód służbowy • Ubezpieczenie medyczne • Pracę w dynamicznym , międzynarodowym zespole • Możliwość zdobycia unikalnej wiedzy i umiejętnościProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.