Kierownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Polska, Poznań
Agencja Zatrudnienia Silverhand jest podmiotem należącym do międzynarodowego holdingu, wyspecjalizowanego w świadczeniu najwyższej jakości usług rekrutacyjnych.
Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu, globalnym zasobom wiedzy oraz innowacyjnym metodom selekcji tysiące osób zmieniło pracę na lepszą.
Kierownik działu obsługi klienta
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należy:
- kierowanie pracą podległego zespołu
- nadzór nad właściwą realizacją procedur obsługi klienta
- zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji z Klientem
- budowanie długofalowych relacji z Klientem
- przygotowywanie raportów dot. działalności Klienta
- współpraca z innymi jednostkami Spółki
- nadzór nad realizacją budżetu w ramach powierzonych zadań tworzenie procedur dla działu
Wymagania:
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
- doświadczenie na ww. stanowisku
- prawo jazdy kat. B (mile widziane)
- dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
- zatrudnienie na polskich warunkach
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pakiet benefitów
- komfortowe środowisko pracy w nowoczesnym, klimatyzowanym biurze
- parking + dobre połączenie z komunikacją miejską
- chill room (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki)
- taras na dachu budynku dostosowany do wypoczynku - leżaki, kanapy ,grill
- wydajny sprzęt + dowolność w konfiguracji środowiska pracy, narzędzi i systemu operacyjnego (Windows/Linux)
- spotkania oraz wyjazdy integracyjne
- wpływ na kierunek rozwoju i ostateczny kształt tworzonych rozwiązań
- przyjazna atmosfera - nie jest to korporacja
- współpraca z ekspertami
- możliwość rozwoju zawodowego oraz długofalowej współpracy
- respektowane prawo do urlopu