Dołącz do zespołu IKEA Łódź
Kierownik Działu Obsługi Klienta, IKEA Retail, Łódź
Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.
O Tobie:
- masz silne zdolności przywódcze i doświadczenie w prowadzeniu oraz rozwoju zespołów w ramach sprzedaży detalicznej/komercyjnej,
- wiesz, że Twoją mocną stroną jest praca z klientem,
- masz znakomite umiejętności komunikacyjne, potrafisz z każdym znaleźć wspólny język,
- masz zdolności taktyczne, analityczne i operacyjne (obsługa systemów),
- masz elastyczne podejście do godzin pracy, jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy,
- swobodnie i pewnie posługujesz się językiem angielskim.
O stanowisku:
Jako Kierownik Działu Obsługi Klienta. będziesz odpowiadał za utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami oraz budowanie ich zaufania do IKEA. Będziesz dbał o to aby zakupowe doświadczenia klienta zachęcały go do kolejnych odwiedzin w sklepie.
Główne zadania:
- zapewnianie, aby każdy klient podczas procesu zwrotu czy reklamacji czuł, że jest obsługiwany
- w wyjątkowy sposób,
- motywowanie i inspirowanie zespołu do szybkiej i przyjemnej po-zakupowej obsługi klienta,
- tworzenie pozytywnych doświadczeń klientów, które będą zachęcały ich do częstszych odwiedzin sklepu,
- przewodzenie, dzielenie się wiedzą i wspieranie rozwoju pracowników swojego działu.
Chcemy:
- abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
- abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
- zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
- doceniać Twoje osiągnięcia,
- dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów.