Klient Banku Danych o Inżynierach poszukuje osób na stanowisko:
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Cieszyn
Nr Ref.: (8963-17)
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane logistyka, transport lub kierunki pokrewne)
- doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
- znajomość procesów obszaru obsługi klienta
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość MS OFFICE w szczególności Excel
- umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia
- zorientowanie na Klienta, precyzja w działaniu oraz terminowość
- nadzór nad kompleksową i efektywną obsługą klienta oraz zapewnienie wysokiej produktywności i jakości procesów Działu
- rozwijanie relacji z klientem oraz dbanie o wysoką jakość satysfakcji z klientem, poprzez: dbanie o właściwą realizacją procedur obsługi klienta i wysyłki wyrobów, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących satysfakcji klienta, podejmowanie działań pro aktywnych w stosunku do potrzeb klienta
- stworzenie i ciągłe doskonalenie procesów i procedur obsługi klienta
- prawidłowa realizacja kontraktów i zamówień klientów krajowych i zagranicznych
- koordynacja procesu dostarczenia produktów do klientów, zgodnie z międzynarodowymi normami bezpieczeństwa oraz wewnętrznymi standardami firmy
- odpowiedzialność za terminową realizację dostaw do odbiorców krajowych i zagranicznych; utrzymanie kontaktu z odbiorcami w toku realizowanych dostaw
- transfer produktów z innych zakładów firmy w regionie EMEA: przygotowanie podległego działu oraz współpraca z pracowniami R&D, zespołami planowania produkcji, kontrolingu administracji sprzedaży i produkcji w celu realizacji dostaw wyrobów zamawianych przez wyznaczone jednostki innych zakładów grupy
- przestrzeganie koniecznych i korporacyjnych standardów związanych z obsługą klienta
- analizowanie i optymalizowanie przepływów wewnętrznych, rekomendowanie zmian mających na celu ich usprawnienia
- utrzymanie i poprawa wskaźników operacyjnych produktów w tym: obsługa klienta, koszty transportu i terminowość realizacji dostaw produktów
- zarządzanie budżetem Działu Obsługi Klienta
- zarządzanie i koordynowanie pracy podległego Zespołu, organizowanie stanowisk pracy, egzekwowanie przestrzegania przez pracowników zasad BHP
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach
Aplikowanie na ofertę pracy za pomocą przycisku "APLIKUJ TERAZ".