FUTURE TIME Doradztwo Personalne - działamy na rynku polskim i krajów CEE od 2009 roku. Zajmujemy się rekrutacjami na stanowiska kierownicze i specjalistyczne we wszystkich obszarach biznesu. Zatrudniamy wyłącznie konsultantów z doświadczeniem w firmach przemysłowych, handlowych i usługowych.
Dla naszego klienta, międzynarodowego przedsiębiorstwa handlowego, działającego w skali globalnej, w związku z planowanym otwarciem nowego hipermarketu non-food, poszukujemy odpowiedniego kandydata na stanowisko:
KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Białystok Nr Ref.: KOK/27/2010
Zakres odpowiedzialności:
Na oferowanym stanowisku wymagane jest:
- gwarantowanie właściwej obsługi klienta w obszarze sprzedaży/obsługi
- posprzedażnej/usług montażowych/usług finansowych
- zarządzanie programem lojalnościowym
- zarządzanie badaniem satysfakcji klienta
- zarządzanie obsługą kasową
- zarządzanie polityką personalną w podległych obszarach odpowiedzialności
- zarządzanie relacjami klienckimi z mieszkańcami
Na oferowanym stanowisku wymagane jest:
- wykształcenie wyższe
- przynajmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem
- umiejętności analityczne
- doskonała organizacja pracy własnej i podległego zespołu
- przynajmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z klientem
- doskonałe zdolności interpersonalne
- entuzjazm w działaniu