W Europie jesteśmy niekwestionowanym liderem wśród sieci handlowych w branży elektroniki użytkowej. W naszych marketach w 15 krajach zatrudniamy ponad 30 000 pracowników a osiągany przez nas obrót sprzedaży netto liczy się w miliardach euro.
Od piętnastu lat odnosimy sukcesy także na rynku polskim.
Aktualnie do nowo otwieranego sklepu w ELBLĄGU, w CH Ogrody poszukujemy zdolnych i zaangażowanych osób na stanowisko:
Kierownik Działu
Obsługi Klienta i Kas
Obsługi Klienta i Kas
Zadania:
- rozwój, motywowanie i organizacja pracy zespołu
- zapewnienie wysokiej jakości standardów obsługi Klienta
- dbałość o terminową obsługę reklamacji
- sporządzanie raportów kasowych i rozliczanie pracowników działu z codziennych utargów
- rozdział zadań i organizacja pracy pracowników
- współpraca z innymi działami
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów związanych z praca działu
-
umiejętność delegowania zadań, motywowania i rozwoju pracowników
-
zorientowanie na potrzeby Klienta
- pasja, energia, inicjatywa
-
praktyczna znajomość prawa konsumenckiego
- doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej i terminali płatniczych
-
znajomość pakietu Office, w szczególności bardzo dobra znajomość Excel
-
dokładność i rzetelność
-
charyzma i zaangażowanie
- stabilne zatrudnienie i bogaty pakiet socjalny
- dostęp do nowoczesnych technologii
- szkolenia umożliwiające podnoszenie posiadanych kwalifikacji
- motywujący system premii uzależniony od stopnia realizacji wyznaczonych celów
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku