Ogłoszenie numer: 4364167, z dnia 2021-03-25
Nasza firma świadczy usługi, które pomagają firmom w całej Europie w ich rozwoju i maksymalnym zadowoleniu klientów. Jeżeli chcesz pracować w prężnie rozwijającej się firmie, w międzynarodowym zespole i lubisz wyzwania, to czekamy właśnie na Ciebie. Atrakcyjny system wynagrodzenia.
Kierownik działu obsługi klienta e-commerce
Miejsce pracy: Cieszyn
Nr Ref.: 1-01-2021
Opis stanowiska
- Obsługa klientów na wszystkich kanałach komunikacji : call center, mail, livechat, messenger, instagram
- Szybkie i skuteczne reagowanie na przychodzące zapytania klientów
- Organizacja i kontrola pracy podległego zespołu
- Zapewnienie realizacji celów
- Bliska współpraca przy kluczowych projektach
- Administracyjne czynności związane z funkcjonowaniem biura
Wymagania
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub czeskiego w mowie i piśmie
- Zdolności organizacyjne, wysoka samodyscyplina, dyspozycyjność
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem i wielozadaniowością
- Współpraca z Działem Logistyki
- Prawo jazdy + aktywny kierowca
- Chęć do wyjazdów służbowych
Oferujemy
- Praca w dynamicznym zespole
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Okazjonalna możliwość home office
Wynagrodzenie
Od 4000 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.