ROCKWOOL Polska Sp. z o.o. należy do Grupy ROCKWOOL - światowego lidera w produkcji skalnej wełny mineralnej - dostawcy produktów, systemów i rozwiązań służących poprawie efektywności energetycznej, akustyki i bezpieczeństwa pożarowego obiektów budowlanych.
Osoba na tym stanowisku podlegając bezpośrednio Dyrektorowi Marketingu będzie odpowiedzialna za wszelkie aktywności z zakresu komunikacji marketingowej, promocji oraz marketingu handlowego w Polsce.
-
Przygotowanie i implementacja planów aktywności marketingowych, promocyjnych i reklamowych (w tym wybór kanałów komunikacji i budowa harmonogramu działań),
-
Prowadzenie, koordynowanie i monitorowanie projektów marketingowych, działań promocyjnych oraz reklamowych skierowanych do wielu grup docelowych,
-
Współpraca z agencjami marketingowymi, reklamowymi i PR oraz z firmami badawczymi, organizacja aktywności i kampanii ATL i BTL,
-
Planowanie, monitorowanie i zarządzanie budżetem marketingowym,
-
Zarządzanie, motywowanie i rozwój podległego zespołu pracowników.
-
Wykształcenia wyższego (preferowane kierunkowe i/lub z zakresu ekonomii, zarządzania),
-
Min. 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
-
Doświadczenia w samodzielnym kreowaniu strategii marketingowej marek i produktów,
-
Doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
-
Wiedzy i doświadczenia z zakresu wykorzystywania narzędzi marketingowych,
-
Doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu budżetem marketingowym,
-
Kreatywności, otwartości, umiejętności wypracowywania niestandardowych, innowacyjnych rozwiązań,
-
Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległego zespołu, umiejętności wyznaczania celów i priorytetów oraz pracy pod presją czasu,
-
Zdolności analitycznego myślenia, konsekwencji w działaniu,
-
Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
-
Prawa jazdy kat. B.
-
Pracę w międzynarodowej organizacji o wysokich standardach,
-
Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i realizacji projektów marketingowych na szeroką skalę,
-
Samochód służbowy.