Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?
YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku przez dwóch przyjaciół.
Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety.
Kochamy naturę i chcemy być jej jak najbliżej. Dlatego nasze surowce są pozyskiwane z miejsca ich pochodzenia, a 90% naszej oferty jest skierowana do wegan
i wegetarian. Posiadamy ponad 200 produktów, które pakujemy w szklane słoiki.
Inwestujemy! Nie stoimy w miejscu. Wierzymy w siłę Zespołu i dbamy o jego rozwój.
Posiadamy obecnie dwie marki, które sprzedajemy na rynku zielarskim i aptecznym. Poszukujemy też odbiorców poza granicami kraju.
Cały czas rośniemy i rozwijamy się! Dlatego potrzebujemy Twojej pomocy!
Chcesz zmienić pracę na lepszą? Dołącz do zespołu w firmie rosnącej > 100% rocznie!
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Stabilne zatrudnienie i dowolną formę współpracy
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz dużą swobodę działania – doceniamy wszystkie pomysły i dajemy Ci możliwość ich zrealizowania
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji
- Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen
- Bezpośrednią współpracę z pomocnym Zarządem przedsiębiorstwa
- Pracę w przyszłościowej branży
- Aktywną współpracę z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie!
- U nas nigdy nie zostajesz sam/a
- Work-life-balance
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji
- Pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - wsparta wewnętrznym Kodeksem Honorowym
- Wewnętrzne konkursy np. Innowator Roku
- Kartę fitness
- Prywatna opieka medyczna
- Pyszną kawę, yerbę i herbatę
- Miejsce postojowe
- Wyjścia integracyjne i szkolenia
- Rabaty pracownicze na nasze produkty
- Pracę w godzinach
pon-czw 7:30-16:00
pt 8:00-14:00 (aby dobrze zacząć weekend!)
- Tworzenie planu marketingowego
- Zarządzanie kanałami komunikacji
- Efektywne zarządzenie budżetem marketingowym
- Koordynowanie pracy podległego 4-osobowego zespołu i podwykonawców zewnętrznych
- Rozwój działu marketingu
- Kreatywność, samodzielność, doskonała organizacja pracy i umiejętność planowania
- Umiejętność zarządzania zespołem, komunikacji, rozliczania z efektów pracy
- Kilka lat doświadczenia na podobnym stanowisku lub przebyte szkolenia i wiedza podparta kierunkowymi studiami wyższymi
- Znajomość wskaźników i terminologii efektywności działań reklamowych