ROCKWOOL Polska Sp. z o.o. należy do Grupy ROCKWOOL - światowego lidera w produkcji skalnej wełny mineralnej - dostawcy produktów, systemów i rozwiązań służących poprawie efektywności energetycznej, akustyki i bezpieczeństwa pożarowego obiektów budowlanych.
Kierownik Działu Marketingu
Nr Ref.: KKM-CIG
Osoba na tym stanowisku podlegając bezpośrednio Dyrektorowi Marketingu będzie odpowiedzialna za wszelkie aktywności z zakresu komunikacji marketingowej, promocji oraz marketingu handlowego w Polsce.
Główne obowiązki i wyzwania:
Główne obowiązki i wyzwania:
- Przygotowanie i implementacja planów aktywności marketingowych, promocyjnych i reklamowych (w tym wybór kanałów komunikacji i budowa harmonogramu działań).
- Prowadzenie, koordynowanie i monitorowanie projektów marketingowych, działań promocyjnych oraz reklamowych skierowanych do wielu grup docelowych.
- Współpraca z agencjami marketingowymi, reklamowymi i PR oraz z firmami badawczymi, organizacja aktywności i kampanii ATL i BTL.
- Planowanie, monitorowanie i zarządzanie budżetem marketingowym.
- Zarządzanie, motywowanie i rozwój podległego zespołu pracowników.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunkowe i/lub z zakresu ekonomii, zarządzania).
- Min. 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Doświadczenia w samodzielnym kreowaniu strategii marketingowej marek i produktów.
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem.
- Wiedzy i doświadczenia z zakresu wykorzystywania narzędzi marketingowych.
- Doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu budżetem marketingowym.
- Kreatywności, otwartości, umiejętności wypracowywania niestandardowych, innowacyjnych rozwiązań.
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległego zespołu, umiejętności wyznaczania celów i priorytetów oraz pracy pod presją czasu.
- Zdolności analitycznego myślenia, konsekwencji w działaniu.
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.
- Prawa jazdy kat. B.
W zamian oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej organizacji o wysokich standardach.
- Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i realizacji projektów marketingowych na szeroką skalę.
- Samochód służbowy.