Kierownik działu Marketingu
Miejsce pracy: Częstochowa
Oferujemy:
- MOŻLIWOŚCI ROZWOJU ZAWODOWEGO
- SZKOLENIA (WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE)
- PRZYJAZNA I POMOCNA KULTURA BIZNESU
- PAKIET ŚWIADCZEŃ
ZADANIA
- Koordynacja i realizacja inicjatyw rozwojowych. Pełna odpowiedzialność za koncepcję, budżetowanie, projektowanie, tworzenie treści, wdrażanie, analizę wyników i informacje zwrotne.
- Analiza skuteczności działań i ogólnych inicjatyw. Bieżące monitorowanie i przekazywanie zespołowi wskaźników wydajności.
- Tworzenie marki, treści, społeczności i promocji.
- Reprezentowanie marketingu na obszar Hegelmann Polska jako rzecznik zasobów i budżetów. Nastawienie i odpowiedzialność za wyniki.
- Ustalanie celów wydajności i mierzenie wpływu inicjatyw marketingowych i public relations.
- Współpraca z zespołem marketingowym Hegelmann Group, sprzedażą i zarządzanie Hegelmann Polska w celu opracowania i nadzorowania realizacji strategii treści (projekt, wideo itp.). Wspieranie celów biznesowych i medialnych.
- Rozwijanie i nadzór nad realizacja innowacyjnych i wpływowych inicjatyw marketingowych marki, w tym public relations i wydarzeń mających na celu podniesienie wartości i profilu Hegelmann Polska.
WYMAGANIA
- Ponad 4 letnie doświadczenie w marketingu w innowacyjnych markach B2B.
- Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu zespołem marketingowym.
- Umiejętność projektowania, dostarczania i analizowania kampanii w różnych mediach.
- Umiejętność korzystania z kanałów mediów społecznościowych i budowania społeczności w celu rozwijania świadomości.
- Samodzielność, wysoka motywacja i wielozadaniowość.
- Otwartość na nowe rozwiązania i innowacyjne pomysły i działania.
- Szybkość działania, umiejętność podejmowania decyzji, terminowość i determinacja.
- Przywództwo ze zdolnością wyobrażania sobie nowych możliwości i umiejętność rozwijania wszelkich pomysłów opartych na wyjątkowej perspektywie marki.
- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji interpersonalnych, otwartość na ludzi.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.