Kierownik Działu Marketingu Strategicznego
Miejsce pracy: Pieńków (pow. nowodworski)
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Koordynowanie kreowania portfela produktowego w perspektywie średnio i długoterminowej na wszystkie rynki na których Adamed Pharma funkcjonuje w każdym z modeli biznesowych, spójnie z oczekiwaniami biznesowymi i mapą strategii organizacji;
- Budowanie i zarządzanie zespołem w zakresie realizacji celów biznesowych, rozwijania zespołu, ustalania priorytetów, motywowania w tym współtworzenia narzędzi motywacyjnych,
- Koordynowanie procesu przygotowania i obron Business Case dla nominowanych produktów do portfela produktów Adamed Pharma zgodnie z zasadami procesu Strategicznego Zarządzania Pipeline na spotkaniach Pipeline Management Board
- Koordynowanie zarządzania pipeline w zakresie już zaakceptowanych projektów (bieżąca weryfikacja statusu projektów, update kart skoringowych, współorganizacja Pipeline Project Review na PL i rynki zagraniczne)
- Bezpośrednie raportowanie do Dyrektora Działu Rozwoju Biznesu i Zarządzania Portfelem Produktowym oraz wspólna koordynacja działań wspierających implementację strategii rozwoju Adamed Pharma
- Współpraca z wszystkimi innymi Działami Adamed Pharma zaangażowanymi w proces NPD (new project development) spójnie ze zdefiniowanym procesem SPM (R&D, RA, Marketing Operacyjny, Dział L-IN/L-OUT, New Launch etc)
- Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z klientami zewnętrznymi niezbędnymi w procesie budowania portfela produktów Adamed Pharma (ośrodki kliniczne, KOL's, firmy farmaceutyczne, PR),
- Monitorowanie, analizowanie danych rynkowych i doniesień naukowych dotyczących wybranych obszarów terapeutycznych, działań konkurencji, śledzenie trendów rynkowych i przedstawianie rekomendacji produktów do portfela produktów Adamed Pharma,
- Reprezentowanie Adamedu Pharma na międzynarodowych konferencjach, targach i wystawach.
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w branży farmaceutycznej (w tym doświadczenie w marketingu operacyjnym na poziomie zarządzania portfelem produktowym z udokumentowanym sukcesami). Doświadczenie w marketingu strategicznym będzie dodatkowym atutem.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołami (marketingowymi lub sprzedażowymi) w branży farmaceutycznej,
- Bardzo dobra znajomość międzynarodowego rynku farmaceutycznego oraz trendów rynkowych, wiedza medyczna z zakresu różnych obszarów terapeutycznych,
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (medycyna, farmacja lub pokrewne: biologia, biotechnologia, chemia),
- Umiejętność analizy danych, łączenia faktów i wyciągania wniosków,
- Umiejętności prezentacji danych, idei, pomysłów, rozwiązań,
- Umiejętności z zakresu zarządzania projektami i współpracowania w zespole projektowym,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (znajomość rosyjskiego, niemieckiego lub włoskiego będzie dodatkowym atutem),
- Pro-aktywność, otwartość na współpracę, umiejętność wpływania na innych,
- Umiejętność funkcjonowania w środowisku wielokulturowym.