SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 85.000 pracowników w sieci ponad 1.800 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem naszej firmy w Polsce, poszukujemy kandydatów do pracy w charakterze:
-
Zarządzanie ruchem pojazdów z towarem zbożowym
-
Weryfikacja przywozu towaru do portu pod kątem jakości, ilości i kontraktowego czasu dostawy
-
Koordynacja czynności związanych z odprawami celnymi i wystawianiem zleceń B i AC do przeładowcy oraz dyspozycji załadunkowych na samochody
-
Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku – min. 3 lata
-
Dobra znajomość przepisów i procedur celnych
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom min. B2)
-
Praktyczna znajomość pakietu MS Office
-
Sumienność, dokładność w wykonywaniu zadań, umiejętność pracy w zespole
-
Pracę na pełen etat w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
-
Przyjazną atmosferę pracy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet świadczeń socjalnych, prywatną opiekę medyczną
-
Pełne przeszkolenie oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych