- Rozwijanie systemów informacyjnych w obszarze rachunkowości zarządczej,
- Nadzór nad przygotowaniem prognoz, budżetów oraz kontrola ich realizacji w części operacyjnej,
- Sporządzanie analiz i raportów finansowych, weryfikacja rezerw, poprawności alokacji kosztów, analiza odchyleń,
- Nadzór nad wyceną kontraktów budowlanych oraz monitorowanie procesu raportowania ich kondycji finansowej,
- Koordynacja przygotowywania materiałów i raportów na potrzeby Rady Nadzorczej Spółki oraz instytucji zewnętrznych,
- Współpraca z biegłym rewidentem i innymi podmiotami zewnętrznymi,
- Rozwijanie i optymalizacja wewnętrznych procesów związanych z obszarem kontrolingu.
- Kilkuletnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu obszarem finansów/kontrolingu o zbliżonym zakresie odpowiedzialności,
- Wykształcenie wyższe o profilu finansowym lub ekonomicznym (rachunkowość, finanse, zarządzanie, pokrewne),
- Znajomość zasad budżetowania, analizy przepływów pieniężnych oraz raportowania kontraktów budowlanych,
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość zasad rachunkowości oraz MSSF,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności: Excel oraz systemów ERP,
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- Umiejętność planowania i zarządzania wieloma priorytetami pod presją czasu.
- Kilkuletnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu obszarem finansów/kontrolingu o zbliżonym zakresie odpowiedzialności,
- Wykształcenie wyższe o profilu finansowym lub ekonomicznym (rachunkowość, finanse, zarządzanie, pokrewne),
- Znajomość zasad budżetowania, analizy przepływów pieniężnych oraz raportowania kontraktów budowlanych,
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość zasad rachunkowości oraz MSSF,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności: Excel oraz systemów ERP,
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- Umiejętność planowania i zarządzania wieloma priorytetami pod presją czasu.
- Prywatna opieka medyczna.
- Dofinansowanie szkoleń i kursów.
- Dodatkowe świadczenia socjalne.
- Bony towarowe.
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Program rekomendacji pracowników.
- Możliwść uzyskania uprawnień.
- System premiowy.
Poznaj
Trakcja S.A.
Dlaczego warto?
Jako Trakcja S.A. jesteśmy jedną z największych spółek giełdowych działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego i energetyki. Powstaliśmy tuż po II Wojnie Światowej, aby odbudować zniszczoną infrastrukturę kolejową i tak oto działamy do dziś, zmieniając polską branżę budowlaną. Od lat przekraczamy granice, działając na Litwie, Łotwie i Ukrainie, a także w Niemczech i Szwecji. Zakres naszych prac nie ogranicza się do linii kolejowych, tramwajowych czy trolejbusowych – w dużej mierze specjalizujemy się w budowie dróg, mostów, obiektów inżynieryjnych i kubaturowych oraz w obszarze inżynierii środowiska. Jesteśmy żywo zaangażowani w branżę elektroenergetyczną - działamy jako wykonawca sieci dystrybucyjnych i przesyłowych oraz jako producent urządzeń na potrzeby układów zasilania linii kolejowych i tramwajowych. Co istotne - zapewniamy kompleksową realizację kontraktów, świadcząc również usługi projektowe.
Proces rekrutacji
- Krok Zapoznamy się z Twoim CV
- Krok Zadzwonimy
- Krok Spotkamy się
- Krok Damy znać, jak Ci poszło
- Krok Witamy na pokładzie!