Kierownik Działu Komunikacji
Płock
Kierownik Działu Komunikacji
Płock
Nr Ref.: 1082702
Płock
Nr Ref.: 1082702
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Twój nowy pracodawca to lider logistyki surowcowo – paliwowej w Europie Centralnej. Nowoczesna organizacja inwestująca w rozwój pracowników realizujących strategiczne działania w zakresie dostaw ropy i produktów naftowych. Obecnie poszukujemy Kandydata na stanowisko Kierownika Działu Komunikacji.
Do Twoich zadań będzie należeć:
•Opracowanie i realizacja planów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla kształtowania pozytywnego wizerunku Spółki, monitoring mediów, środowisk opiniotwórczych oraz interesariuszy pod kątem wizerunku Spółki;
•Nadzór nad przygotowywaniem i wysyłaniem komunikatów, informacji, artykułów zewnętrznych oraz wewnętrznych na podstawie materiałów przekazywanych przez osoby odpowiedzialne merytorycznie;
•Zarządzanie portalem internetowym i intranetowym oraz innymi narzędziami komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
•Bieżąca współpraca z agencjami promocyjnymi, graficznymi oraz public relations;
•Wsparcie zewnętrznych i wewnętrznych kampanii PR;
•Koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem materiałów promocyjnych i wybór kanałów ich dystrybucji;
•Kontakty z mediami w tym pozyskiwanie patronatów medialnych;
•Bieżące monitorowanie i analizowanie mediów ogólnopolskich, regionalnych, lokalnych oraz monitorowanie Internetu, ze szczególnym uwzględnieniem forów dyskusyjnych, wpisów, blogów itp. w zakresie informacji związanych z PERN S.A.;
•Organizacja spotkań prasowych oraz spotkań z dziennikarzami Prezesa Zarządu oraz Wiceprezesów Zarządu;
•Zarządzanie zespołem.
Wymagane doświadczenie i wykształcenie:
•Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na samodzielnym stanowisku w obszarze komunikacji;
•Preferowane doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
•Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: dziennikarstwo, filologia polska, PR;
•Znajomość narzędzi PR i marketingowych;
•Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
•Dobra znajomość języka angielskiego;
•Prawo jazdy kategorii B
Kluczowe kompetencje oczekiwane przez Klienta:
•Orientacja na wynik;
•Decyzyjność i odpowiedzialność menedżerska;
•Zarządzanie przez cele;
•Delegowanie;
•Zarządzanie konfliktem.
Nasz Klient oferuje:
•Atrakcyjny pakiet socjalny i opiekę medyczną;
•Możliwość rozwoju zawodowego;
•Koleżeńską atmosferę pracy.
hays.pl |