Kierownik Działu Kas i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów
- profesjonalna obsługa procesu reklamacyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami MAKRO Cash & Carry
- współpraca z działami sprzedaży
- organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu
- reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami
- współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej klientowi
Nasze oczekiwania:
- entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem
- wykształcenie wyższe
- minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym
- mile widziane doświadczenie w pracy w firmie handlowej
- znajomość przepisów dotyczących reklamacji z tytułu gwarancji i rękojmi
- zorientowanie na rynek i potrzeby klienta
- dobra znajomość języka angielskiego
- dobra znajomość pakietu MS Office
Mamy Ci do zaoferowania:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjny system premiowy
- samodzielność, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- bogaty pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do posiłków w stołówce pracowniczej, pakiet prywatnej opieki medycznej, zniżki na zakupy w MAKRO)
- przyjazną i nieformalną atmosferę pracy
- konkursy z nagrodami dla pracowników
Poznaj
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Dlaczego warto?
MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Jesteśmy najnowocześniejszą, samoobsługową hurtownią dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.
Proces rekrutacji
- Krok Analiza CV
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Podpisanie umowy