Firma RENA Polska Sp. z o.o. - świadcząca kompleksowe usługi w zakresie mechanicznej obróbki tworzyw sztucznych i montażu urządzeń, specjalizująca się w produkcji elementów toczonych i frezowanych oraz zbiorników, a także montażu kompletnych zespołów i podzespołów z tworzyw sztucznych. Naszym Klientom oferujemy dodatkowo konstrukcję, zakupy oraz usługi logistyczne.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik Działu Jakości
Miejsce pracy: Wykroty
Cel stanowiska:
- Kierownik ds. Jakości, czyli Kierownik ds. Zapewnienia Jakości, będzie kontrolował procesy wewnętrzne oraz produkt końcowy, aby upewnić się, że został on zbudowany zgodnie z normami prawnymi i spełnia oczekiwania klienta. Doskonały menedżer ds. jakości jest dokładny i uważny, dbając o szczegóły.
- Musi on w pełni rozumieć wymagania dotyczące produktu lub usługi i mieć poczucie odpowiedzialności wobec naszych potencjalnych i obecnych klientów, a także konkurencji.
- Zapewnienie, że produkty i usługi spełnią wszystkie niezbędne wymagania, zanim dotrą do klienta.
- Celem stanowiska jest pomoc w utrzymaniu reputacji Firmy poprzez zapewnienie, że nasze produkty i usługi są w stanie napędzać zrównoważony rozwój firmy.
Zadania:
- Realizowanie zasad systemu jakości oraz budowanie kultury jakościowej.
- Inicjowanie i zarzadzanie procesami doskonalenia w ramach jakości procesów/ wyrobów. Przedstawianie i wdrażanie pomysłów poprawiających jakość wyrobów. Ciągłe poszukiwanie możliwości poprawy i opracowaniu nowych, skutecznych procedur
- Współpraca ze wszystkimi procesami Firmy w ramach pełnionych obowiązków.
- Nadzór nad audytami klientów (Customer inspection) oraz jednostek innych zewnętrznych
- Nadzór oraz prowadzenie analiz niezgodności jakościowych, działań korygujących – wprowadzanie pro-aktywnych metod w podejściu zarządzania Jakością.
- Kontakt z klientem w obszarach jakościowych wyrobów – inicjowanie działań mających na celu proces ciągłej poprawy, zrozumienie potrzeb i wymagań klientów w celu opracowania skutecznych procesów kontroli jakości
- Pozyskiwanie informacji zwrotnych od klientów w celu oceny, czy ich wymagania są spełnione.
- Opracowywanie i przegląd specyfikacji produktów lub procesów
- Ustanowienie wymagań dotyczących surowców lub półproduktów dla dostawców i monitorowanie ich zgodności
- Nadzorowanie inspektorów, specjalistów i innego personelu oraz udzielanie wskazówek i informacji zwrotnych.
- Ciągły przegląd wszystkich procedur/ dokumentacji rozwoju produktu w celu zidentyfikowania odchyleń od norm jakościowych
- Zapewnienie iż proces kontroli produktu finalnego jest efektywny i gwarantuje spełnienie wymagać klientów oraz wewnętrznych KPI’s
- Nadzór nad doskonaleniem wewnętrznych procesów kontroli, inicjowanie i wdrażanie programów rozwijających świadomość oraz odpowiedzialność jakościową wśród załogi
- Prowadzenie dokładnej dokumentacji i przeprowadzanie analiz statystycznych
- Współpraca z zakładami Grupy w zakresie zagadnień jakościowych.
- Promowanie i uczestniczenie w programach inicjatyw pracowniczych, zespołach Kaizen
- Wdrażanie nowoczesnych narzędzi zarzadzania oraz jakościowych w codziennej aktywności (Lean, PFMEA, Pro-Cert, 6Sigma)
- Wypełnianie dokumentacji związanej z wykonywaną pracą.
- Zapewnienie przestrzegania wytycznych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, jak również zobowiązań prawnych Przestrzeganie przepisów porządkowych obowiązujących w zakładzie.
- Promowanie podnoszenia kwalifikacji, tworzenie polityki/ matrixów kompetencji i rozwoju podległej organizacji
- Wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach obowiązującego prawa.
- Składanie szczegółowych sprawozdań odpowiednim osobom na stanowiskach kierowniczych
Wymagania:
- Doświadczenie min 5 letnie na stanowisku kierowniczym działu jakości i/lub zarządzania systemami jakości
- Doświadczenie standardów przemysłu Automotive mile widziane
- Doświadczenie w produkcji małoseryjnej/ custom made mile widziane
- Dbałość o szczegóły i podejście zorientowane na wyniki
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i przywódcze
- dogłębne zrozumienie procedur kontroli jakości i odpowiednich norm prawnych
- Doskonałe umiejętności matematyczne i praktyczna znajomość metod analizy danych/statystyk
- Umiejętność czytania rysunku technicznego.
- Zdolność do opracowywania zaleceń/ instrukcji służących poprawie jakości.
- Doświadczenie w kontakcie z klientem, pewny siebie w kontaktach z klientem/ asertywny
- Znajomość języka niemieckiego/ angielskiego.
- Umiejętność pracy w grupie, elastyczność, zaangażowanie w pracę.
- Wykształcenie wyższe mechaniczne.
- Znajomość obsługi komputera, systemu klasy ERP.