Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie
Kierownik Działu Eksploatacji

Kierownik Działu Eksploatacji

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
5337 dni temu

Ogłoszenie numer: 99500, z dnia 2010-05-10

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

istnieje od 1944 roku. Obecnie kształci na studiach I, II i III stopnia w ramach 39 kierunków i 120 specjalności. W bieżącym roku akademickim studiuje u nas około 30 tysięcy osób. Szczegółowe informacje na temat Uniwersytetu znajdują się na stronie www.umcs.pl. Oferty pracy oraz dokumenty regulujące nawiązanie i rozwiązanie stosunku pracy publikujemy na stronie www.umcs.lublin.pl/kariera.

Kierownik Działu Eksploatacji

Miejsce pracy: lubelskie, Lublin

Nr Ref.: DO-448/2010

 

Opis stanowiska


Osoba zatrudniona na stanowisku kierownika odpowiadać będzie za planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzór nad wykonywaniem zadań Działu polegających m.in. na: zarządzaniu obiektami i terenami Uniwersytetu; realizacji: umów najmu, dzierżawy,potrzeb przewozowych i transportowych jednostek organizacyjnych; podejmowaniu działań dotyczących obniżenia kosztów eksploatacji; prowadzeniu przeglądów stanu technicznego oraz konserwacji obiektów, w tym udział w opracowywaniu planów remontów i odbiorach prac remontowych.
Zadania Działu realizowane będą przez Sekcje: - Sekcję Eksploatacji Obiektów, - Sekcję Technicznego Utrzymania Obiektów.

Wymagania


- wykształcenie wyższe (pożądane wyższe techniczne, ekonomiczne, administracyjne), - biegła znajomośc obsługi komputera, - minimum 5-letni staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, w komórkach prowadzących sprawy eksploatacji, remontów, utrzymania obiektów w tym monimum 3-letni staż na stanowisku kierowniczym, - znajomośc procedur zamówień publicznych związanych z eksploatacją obiektów.
Dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień budowlanych lub licencji zarządcy nieruchomości lub licencji obrotu nieruchomościami.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień zarządzania, gospodarki nieruchomościami, - znajomośc problematyki związanej z utrzymaniem terenów, realizacją umów najmu, dzierżawy, - znajomość zasad gospodarki pojazdami samochodowymi oraz gospodarki paliwem, - samodzielność w działaniu, kreatywność, obowiązkowość, - dobra organizacja pracy, - umiejętność pracy w zespole i organizacji jego pracy, - doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.