Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Działu Contact Center

CAPITAL SERVICE
Ostrołęka
praca stacjonarna
3693 dni temu

Działamy na rynku finansowym już od 15 lat, posiadamy 60 oddziałów na terenie całego kraju.

Obecnie poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:


Kierownik Działu Contact Center
Miejsce pracy: Ostrołęka

Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownika Działu Contact Center będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację procesu obsługi technicznej klienta, realizację celów sprzedażowych oraz całościowe zarządzanie relacjami z klientem.

Główne zadania na stanowisku:

  • Budowanie, profilowanie i weryfikacja bazy danych.
  • Optymalizacja procesów obsługi zgłoszeń przychodzących i wychodzących, w tym m. in.:
    • przyjmowanie zamówień i kierowanie do właściwego Oddziału,
    • udzielanie informacji o produktach i usługach oferowanych przez Spółkę,
    • obsługa akcji marketingowych,
    • prowadzenie badań rynku i badań marketingowych,
    • prowadzenie telesprzedaży i poszukiwanie klientów,
    • prowadzenie działań windykacyjnych.
  • Coaching Doradców Klienta w zakresie wykonywanych zadań.
  • Prowadzenie badań satysfakcji klienta i upowszechnianie wniosków
  • Opracowywanie raportów z działalności operacyjnej, analiza wniosków i proponowanie zmian.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem telefonicznej obsługi klienta.
  • Znajomości mechanizmów i zasad związanych z telefoniczną obsługą klienta.
  • Doświadczenia w optymalizacji procesów telefonicznej obsługi klienta.
  • Doświadczenia w raportowaniu realizacji celów.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w Spółce o ustabilizowanej pozycji na rynku finansowym;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • pracę umożliwiającą rozwój osobisty i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Poznaj

CAPITAL SERVICE

Jesteśmy obecni na rynku finansowym od 1999 roku. Naszym głównym celem jest utrzymanie wysokiego poziomu zadowolenia Klienta oraz zapewnienie najwyższych etycznych standardów obsługi. Głównymi naszymi produktami oferowanym Klientom są pożyczki gotówkowe, które na rynku finansowym spośród innych ofert wyróżniają proste i czytelne zasady. Nasi pracownicy to wysoce wykwalifikowani doradcy finansowi, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem służą każdemu Klientowi i pomagają w rozwiązywaniu chwilowych problemów finansowych.

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...