Prezydent Wrocławia
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA
Wydział Informatyki
Wymagania formalne/niezbędne:
- wykształcenie wyższe informatyczne
- doświadczenie zawodowe w obszarze informatyki: 5 lat
- doświadczenie w zarządzaniu minimum 8-osobowym zespołem: 2 lata
- umiejętność kierowania zespołem
- doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą IT
- znajomość serwerowego sprzętu komputerowego np. wieloprocesorowe serwery klasy Intel, zewnętrzne macierze dyskowe, biblioteka taśmowa, systemy serwerowe klasy blade
- znajomość protokołów TCP/IP
- znajomość środowiska MS Windows 2000/XP/2003/2008, Linux Red Hat
- znajomość serwisów mail, DNS, DHCP, HTTP, FTP
- znajomość systemu backupu,
- znajomość sieci SAN
- ogólna znajomość relacyjnych baz danych klasy SQL
- znajomość języka angielskiego w stopniu dostatecznym do samodzielnego korzystania z fachowej dokumentacji technicznej
- znajomość ustawy: Prawo Zamówień Publicznych w zakresie pozwalającym na przygotowanie dokumentacji przetargowej.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość baz danych takich jak: Oracle, DB2, MySQL, MS-SQL, PostgreSQL
- praktyka lub ukończony kurs administratora Active Directory
- praktyka w administrowaniu systemów VMWare lub ukończony kurs administratora VMWare
- znajomość zagadnień związanych z: SAP, Lotus Notes, GIS, ITIL
- doświadczenie w administrowaniu grupą użytkowników nie mniejszą niż 1000
- znajomość systemu backupu IBM TSM
- znajomość systemu rejestracji zgłoszeń Helpdesk – Manage Engine ServiceDesk plus
- znajomość zagadnień księgowych w zakresie gospodarowania sprzętem
- znajomość norm ISO 20000-1:2011 oraz 27000
- znajomość sposobu licencjonowania systemów operacyjnych i/lub baz danych
- zdolność szybkiego i trafnego rozwiązywania problemów, kreatywność, umiejętność utożsamiania się z celami zespołu, zdolności mediacyjne, komunikatywność, samodyscyplina, dobre radzenie sobie ze stresem, aktywność, zdolności organizacyjne, samodzielność, sumienność, dokładność, nastawienie kontrolująco-egzekwujące w stosunku do podległych pracowników.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zarządzanie działem
- zarządzanie infrastrukturą Centrów Przetwarzania Danych, sprzętem serwerowym, siecią FC, macierzami dyskowymi, bibliotekami taśmowymi, bazami danych i wykorzystywanym oprogramowaniem
- obsługa klienta wewnętrznego/realizacja usług IT
- zarządzanie budżetem Działu
- prace w ramach wdrażanych w WIN norm ISO
- podnoszenie świadomości informatycznej pracowników.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys – curriculum vitae
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
- oryginał kwestionariusza osobowego
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca przy komputerze
- praca biurowa.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej6 %.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.