Jesteśmy największą firmą detaliczną na rynku brytyjskim, posiadającą oddziały w Irlandii, Europie Centralnej i Azji, jak również największą siecią handlową na polskim rynku z ponad 300 sklepami na terenie całego kraju. W związku z rozwojem sieci Tesco poszukujemy osób do pracy w woj. województwie dolnośląskim, śląskim, lubuskim, wielkopolskim, zachodniopomorskim i łódzkim na stanowisko:
Zadania:
Audyt procesów sklepowych, kontrola cen oraz prognozowanie i monitorowanie wyników finansowych sklepu, w celu zapewnienia funkcjonowania sklepu zgodnego z przepisami prawa i procedurami firmy. Zarządzanie zespołem, wspieranie go w wykonywaniu zadań w celu zapewnienia obsługi klientów na najwyższym poziomie i realizacji celów firmy.
- Wykształcenie minimum średnie
- Doświadczenie w prowadzeniu działu w sklepie, najlepiej połączone z doświadczeniem w zakresie obsługi kadrowo-płacowej
- Świadomość finansowa, umiejętność zarządzania budżetami
- Szerokie doświadczenie w zakresie coachingu i rozwoju
- Umiejętność kierowania zespołem, motywowania
- Umiejętność wpływania na innych i pozyskiwania zaangażowania
- Nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, gotowość do zaangażowania się w realizacje strategii firmy
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania
- Odporność na stres, odpowiedzialność, samodzielność
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwości rozwoju zawodowego i pracę dającą satysfakcję
- Szeroki pakiet szkoleń menadżerskich
- Dodatkowe świadczenia w tym bezpłatna opieka medyczna