NOWEL Sp. z o.o. jest rodzinną firmą. Przekazywana przez pokolenia pasja w tworzeniu pieczywa w połączeniu z fachową wiedzą pozwala na zastosowanie w naszych dwóch zakładach produkcyjnych nowoczesnych i sprawdzonych technologii. Wsparciem dla rozwoju firmy jest ponad 300 osobowy zespół współpracowników, dzięki którym po oferowane przez nas pieczywo każdego dnia chętnie sięgają konsumenci w Polsce i zagranicą.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik Działu Administrowania Obiektami
Miejsce pracy: Legionowo
Oferujemy:
- pracę w szybko rozwijającej się firmie, która łączy stabilną pozycję na rynku i prawie stuletnią tradycję z innowacyjną technologią,
- samodzielną i pełną ciekawych wyzwań pracę,
- rozwój własnych kompetencji oraz wzbogacanie doświadczenia zawodowego,
- pracę w przyjaznej atmosferze i zgranym zespole,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
Zakres odpowiedzialności:
- nadzorowanie wykonywanych w podległym obszarze prac, w tym. m.in.: pracy recepcji, prac dotyczących elektryki, hydrauliki oraz prac konserwatorskich prowadzonych w obiektach firmy, zapewnienia odzieży roboczej i identyfikatorów pracownikom,
- wybór, nadzorowanie i współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi m.in. z zakresu zapewnienia ochrony obiektów, zapewnienia czystości i higieny, zapewnienia odzieży roboczej i identyfikatorów,
- zapewnienie właściwego stanu technicznego obiektów i infrastruktury w zakładach NOWEL,
- uczestniczenie w opracowaniu harmonogramu inwestycji i remontów, nadzorowanie dokumentacji technicznej dotyczącej obiektów i projektów budowlanych, zgłaszanie wszelkich odbiorów budowlanych i uzyskiwanie pozwoleń,
- współpraca z urzędami i instytucjami lokalnymi w zakresie spraw administracyjnych Firmy,
- nadzór nad administrowaniem wyposażenia biurowego i socjalnego pracowników oraz terenem zewnętrznym,
- budżetowanie kosztów dotyczących Działu Administrowania Obiektami i prowadzenie sprawozdawczości,
- ubezpieczanie obiektów i robót budowlano – montażowych,
- zarządzanie podległym personelem.
Wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność zarządzania zespołem i działania pod presją czasu,
- doświadczenie w koordynowaniu projektów inwestycyjnych, remontowych, budowlanych,
- umiejętności organizacyjne, odpowiedzialność, terminowość, samodzielność,
- znajomość odpowiednich ustaw, aktów i przepisów prawnych (w tym m.in. przepisów z zakresu eksploatacji budynków i instalacji technicznych),
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.