Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w sprzedaży detalicznej i internetowej artykułów branż RTV, AGD, IT oraz nowych technologii.
W związku ze stałym rozwojem naszych struktur poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI
Miejsce pracy: Dobre Miasto
Nr Ref.: KDA/Praca/04/11
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- poprawne funkcjonowanie obiektów i sklepów należących do Spółki, zgodnie z obowiązującymi standardami (w zakresie techniczno-administracyjnym)
- nadzór nad likwidacją przyczyn i skutków awarii technicznych w obiektach i salonach Oddziału Spółki
- budżetowanie, nowelizację i monitorowanie kosztów funkcjonowania obiektów oraz analizę i akceptację faktur kosztowych
- koordynację procesu wyposażenia, serwisowania i poprawnego funkcjonowania sprzętu w obiektach Spółki
- współpracę z pracownikami innych Działów firmy
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (preferowane techniczne)
- minimum trzyletniego doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami w ramach jednej firmy
- znajomości podstawowych przepisów Ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz Prawa budowlanego
- doświadczenia w tworzeniu i realizacji budżetu kosztowego
- bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office
Wybranym kandydatom oferujemy:
W zamian za zaangażowanie i wkład w realizację wyznaczonych celów oferujemy możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w dynamicznej, nowocześnie zarządzanej polskiej firmie.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o Ochronie Danych osobowych z dn. 29.08.1997 r., (Dz. U. 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)