Jesteśmy łowcami talentów. Z uwagą słuchamy, dzięki temu
precyzyjnie trafiamy w potrzeby i oczekiwania Klienta i Kandydata.
Szukamy profesjonalnie i z zaangażowaniem, by…
znaleźć najlepszych ludzi z głową!
precyzyjnie trafiamy w potrzeby i oczekiwania Klienta i Kandydata.
Szukamy profesjonalnie i z zaangażowaniem, by…
znaleźć najlepszych ludzi z głową!
2018-02-15
Kierownik dz. Serwisu i Reklamacji
Kraków, małopolskie
Zgłoś się do nas, jeśli:
- posiadasz min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- masz doświadczenie w branży stolarki okiennej i drzwiowej (PCV, Aluminium) lub w innej branży produkcyjnej
- posiadasz doświadczenie w dziale serwisu, reklamacji lub obsługi klienta
- masz znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych
- obsługujesz program do reklamacji lub masz znajomość systemu ERP - mile widziane
- cechuje Cię wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
- należysz do osób odpowiedzialnych, asertywnych, odpornych na sytuacje stresowe
- wykazujesz się w pracy umiejętnością szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i gwarancyjnych od klienta zewnętrznego (branża stolarki okiennej i drzwiowej)
- realizacja i nadzór procesu reklamacji klientów
- terminowość w udzielaniu odpowiedzi klientom na reklamacje
- kierowanie zespołem serwisantów, w tym również umawianie wizyt serwisowych u klientów
- prowadzenie okresowych analiz reklamacji z określeniem ich przyczyn i podejmowanie działań zapobiegawczych
- inicjowanie zmian doskonalących jakość wyrobów na podstawie analiz reklamacji
- ścisła współpraca z działami produkcji, magazynu i sprzedaży
Wybranym kandydatom oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie (po okresie próbnym)
- kartę Multisport
- dofinansowanie do pakietu medycznego (Luxmed) i ubezpieczenia na życie
- pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem w swojej branży na rynku krajowym i międzynarodowym
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji