Zagraj na pozycji
Kierownik ds. Zasobów Ludzkich Sklepu
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa.
Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie.
Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami.
Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Jeżeli:
- posiadasz kilkuletnie doświadczenie na stanowisku specjalistycznym w obszarze HR;
- masz minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku menedżera;
- bardzo dobrze znasz prawo pracy oraz przepisy ZUS;
- znasz program kadrowo-płacowy TETA;
- poświęcasz czas na samodoskonalenie i rozwijanie innych;
- masz wysokie umiejętności w zakresie komunikacji i współpracy;
- efektywnie planujesz pracę i masz umiejętności organizacyjne;
- masz wyższe wykształcenie kierunkowe (psychologia, socjologia lub zarządzanie).
Będziesz odpowiedzialny za:
- prowadzenie procesów kadrowo-płacowych w sklepie (prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczenie czasu pracy, przygotowanie listy płac);
- skuteczną realizację procesów rekrutacji na stanowiska specjalistyczne, koordynatorskie i wykonawcze;
- zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu integracji pracowników;
- wsparcie i koordynowanie polityki szkoleń i rozwoju pracowników;
- dbałość o dobrą atmosferę i komunikację w sklepie;
- współpracę z menedżerami sklepu i centrali we wdrażaniu nowych rozwiązań HR.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie;
- profesjonalne wdrożenie do pracy;
- rozbudowany pakiet szkoleń;
- dużą samodzielność w realizacji zadań;
- możliwość kreowania ścieżki własnego rozwoju;
- udział w wypracowanym zysku firmy, premie uzależnione od wyników;
- priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
- dobrą atmosferę w pracy;
- świadczenia pozapłacowe (ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta benefit, smartfon).
KIEROWNIK DS. ZASOBÓW LUDZKICH W SKLEPIE LEROY MERLIN POLSKA ZAPEWNIA TERMINOWOŚĆ WYPŁAT I ROZWÓJ ZAWODOWY EKIP.
APLIKUJ JUŻ DZIŚ - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!
Poznaj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.