Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. to firma handlowa należąca do GROUPE ADEO, obecnej w kilkunastu krajach świata. Ponad 450 sklepów Leroy Merlin działa m.in. w Polsce, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Grecji, Brazylii, Rosji, Turcji, Włoszech, Chinach, Rumunii i na Ukrainie. Naszym klientom oferujemy materiały budowlane i artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa.
województwo: dolnośląskie
W LEROY MERLIN PROPONUJEMY CI:
-atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny
-możliwość kreowania ścieżki własnego rozwoju, także za granicą
-dużą samodzielność w realizacji zadań
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
- skuteczną realizację procesów rekrutacji na stanowiska specjalistyczne, koordynatorskie i wykonawcze
- zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu integracji pracowników
- wsparcie i koordynowanie polityki szkoleń i rozwoju pracowników
- prowadzenie procesów kadrowo-płacowych w sklepie ( prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczenie czasu pracy, przygotowanie listy płac)
- dbałość o dobrą atmosferę i komunikację w sklepie
-współpracę z menedżerami sklepu i centrali we wdrażaniu nowych rozwiązań HR
Z TWOJEJ STRONY OCZEKUJEMY:
- wykształcenia wyższego kierunkowego (psychologia, socjologia) lub zarządzanie
- kilkuletniego doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku specjalistycznym w obszarze HR
- min 2-letniego doświadczenia na stanowisku menedżera
- doświadczenia w wykorzystaniu różnorodnych narzędzi HR
- bardzo dobrej znajomości prawa pracy oraz przepisów ZUS
- znajomości programu kadrowo-płacowego Teta
- praktycznej znajomości obsługi pakietu MS Office
- wysokich umiejętności komunikacji i współpracy
- samodzielności i inicjatywy w działaniu
- zdolności analitycznych
- umiejętności organizacyjnych i efektywnego planowania pracy