Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

    Transgourmet Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Nowy Tuchom Kierownik Zarządzający Dostawami (Supply Chain Manager) Nowy Tuchom
Kierownik ds. Zarządzania Produktami Tekstylnymi (Textile Manager)

Kierownik ds. Zarządzania Produktami Tekstylnymi (Textile Manager)

Elis Textile Service Sp. z o.o.
Nowy Tuchom
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
283 dni temu
Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 50,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Kierownik ds. Zarządzania Produktami Tekstylnymi (Textile Manager)
Miejsce pracy: Nowy Tuchom
Zadania

 

Celem pracy Kierownika ds. Zarządzania Produktami Tekstylnymi (Textile Managera) w Pionie Operacyjnym jest zwiększanie zwrotu z inwestycji w nasze produkty (tekstylia) oraz optymalne ich wykorzystanie poprzez:

  • Współpracę z Dyrektorami Zakładów w całej Polsce, Pionem Sprzedaży i Dyrektorem Operacyjnym,
  • Udział w procesie prognozowania zakupów odzieży, zgodnie z oczekiwaniami dostawców firmy Elis,
  • Aktywny udział w spotkaniach Product Board oraz tworzenie budżetu związanego z zarządzaniem tekstyliami i magazynami,
  • Wspieranie zakładów w osiąganiu celów budżetowych, 
  • Wdrażanie rozwiązań usprawniających procesy zarządzania odzieżą,
  • Optymalizację przepływów odzieży oraz monitorowanie przechowywania tekstyliów we wszystkich magazynach lokalnych,
  • Zapewnienie jakości i wiarygodność KPI dla magazynów (czas realizacji, wartość magazynu, wydajność magazynu, wewnętrzna stopa zwrotu, wskaźnik rotacji zapasów, niekompletne dostawy do klienta), reagowanie na odchylenia,
  • Tworzenie, systematyczna aktualizacja i uzgodnienia; budżetu, harmonogramu i zakresu działań z interesariuszami projektu,
  • Zarządzanie ryzykiem i problemami projektowymi - identyfikacja, określenie wpływu, prowadzenie działań minimalizujących i naprawczych
  • Regularne raportowanie o stanie prowadzonych prac.
Oczekujemy
  • Minimum 2 lat doświadczenia w pracy związanej z usprawnianiem procesów magazynowych, zarządzaniem łańcuchem dostaw, kierowaniem projektami w obszarze operacyjnym, zarządzaniem produktami / środkami trwałymi (zwiększanie zwrotu z inwestycji),
  • Wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie, ekonomia, studia inżynierskie),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającą swobodną komunikację z międzynarodowej grupie projektowej,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Analityczne myślenie,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i predyspozycje przywódcze,
  • Umiejętność samodzielnego planowania i realizacji zadań, dobra organizacja pracy,
  • Gotowość do prowadzenia różnych projektów w oparciu o zapotrzebowanie biznesowe, biorąc pod uwagę nastawienie na wyniki,
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych 
  • Znajomość technik zarządzania projektami, takimi jak certyfikacja PMI lub Prince2, Agile itp. mile widziana
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od ponad 25 lat,
  • Cykl szkoleń wdrożeniowych,
  • Karta paliwowa, samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
  • Pracę i realizację projektów w międzynarodowym środowisku,
  • Ogólnodostępny parking dla pracowników,
  • Wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji.
Oferujemy
  • Swobodna atmosfera pracy
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
  • Ogólnodostępny parking dla pracowników
  • Work-life balance
  • Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
  • Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
 

Poznaj

Elis Polska

Dlaczego warto?

Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.

W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.

Proces rekrutacji

Krok Rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie rekrutacyjne Spotkanie rekrutacyjne
Krok Propozycja współpracy Propozycja współpracy

Podobne oferty

  • Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

    Transgourmet Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.