- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Celem pracy Kierownika ds. Zarządzania Produktami Tekstylnymi (Textile Managera) w Pionie Operacyjnym jest zwiększanie zwrotu z inwestycji w nasze produkty (tekstylia) oraz optymalne ich wykorzystanie poprzez:
- Współpracę z Dyrektorami Zakładów w całej Polsce, Pionem Sprzedaży i Dyrektorem Operacyjnym,
- Udział w procesie prognozowania zakupów odzieży, zgodnie z oczekiwaniami dostawców firmy Elis,
- Aktywny udział w spotkaniach Product Board oraz tworzenie budżetu związanego z zarządzaniem tekstyliami i magazynami,
- Wspieranie zakładów w osiąganiu celów budżetowych,
- Wdrażanie rozwiązań usprawniających procesy zarządzania odzieżą,
- Optymalizację przepływów odzieży oraz monitorowanie przechowywania tekstyliów we wszystkich magazynach lokalnych,
- Zapewnienie jakości i wiarygodność KPI dla magazynów (czas realizacji, wartość magazynu, wydajność magazynu, wewnętrzna stopa zwrotu, wskaźnik rotacji zapasów, niekompletne dostawy do klienta), reagowanie na odchylenia,
- Tworzenie, systematyczna aktualizacja i uzgodnienia; budżetu, harmonogramu i zakresu działań z interesariuszami projektu,
- Zarządzanie ryzykiem i problemami projektowymi - identyfikacja, określenie wpływu, prowadzenie działań minimalizujących i naprawczych
- Regularne raportowanie o stanie prowadzonych prac.
- Minimum 2 lat doświadczenia w pracy związanej z usprawnianiem procesów magazynowych, zarządzaniem łańcuchem dostaw, kierowaniem projektami w obszarze operacyjnym, zarządzaniem produktami / środkami trwałymi (zwiększanie zwrotu z inwestycji),
- Wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie, ekonomia, studia inżynierskie),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającą swobodną komunikację z międzynarodowej grupie projektowej,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- Prawo jazdy kategorii B,
- Analityczne myślenie,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i predyspozycje przywódcze,
- Umiejętność samodzielnego planowania i realizacji zadań, dobra organizacja pracy,
- Gotowość do prowadzenia różnych projektów w oparciu o zapotrzebowanie biznesowe, biorąc pod uwagę nastawienie na wyniki,
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
- Znajomość technik zarządzania projektami, takimi jak certyfikacja PMI lub Prince2, Agile itp. mile widziana
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od ponad 25 lat,
- Cykl szkoleń wdrożeniowych,
- Karta paliwowa, samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
- Pracę i realizację projektów w międzynarodowym środowisku,
- Ogólnodostępny parking dla pracowników,
- Wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy