Dołącz do zespołu IKEA Lublin
Kierownik ds. Zarządzania Obiektem, IKEA Retail, Lublin
Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż Twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.
O Tobie:
- posiadasz wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania obiektem lub inne inżynierskie,
- posiadasz wiedzę i doświadczenie jako kierownik ds. zarządzania na obiektach komercyjnych oraz/lub z zakresu technicznej obsługi budynków (instalacje elektryczne, chłodnictwa, klimatyzacji, wentylacji, wodno-kanalizacyjne, automatyka),
- jesteś osobą, dla której bezpieczeństwo pracowników i klientów jest najważniejsze, a zadowolenie klientów sklepu jest priorytetem w Twojej codziennej pracy,
- znasz programy w pakiecie MS Office oraz program AutoCad,
- jesteś entuzjastycznie nastawiony/-a do pracy, łatwo nawiązujesz kontakt z osobami zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy,
- posiadasz szeroką ogólną wiedzę techniczną i chętnie uczysz się nowych rzeczy, jesteś otwarty na różnorodność zadań,
- dobrze radzisz sobie w pracy z planami oraz dokumentacją: techniczną, budowlaną i eksploatacyjną budynków,
- potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy, podejmować racjonalne decyzje w sytuacjach stresowych,
- masz umiejętność pracy w grupie oraz umiejętność kierowania zespołem,
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
Główne zadania:
- utrzymanie budynku, instalacji i terenu zewnętrznego w pełnej sprawności technicznej i dobrym wyglądzie,
- zapewnienie bieżącej konserwacji i napraw, codziennej obsługi technicznej w tym zakresie i rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych,
- analiza usterek i stanu technicznego obiektu, tworzenie rocznego planu utrzymania obiektu oraz planu inwestycji,
- praca z budżetami operacyjnymi i inwestycyjnymi,
- zapewnianie wsparcia zewnętrznym dostawcom usług, podpisywanie umów,
- zarządzanie zespołem utrzymania obiektu oraz współpraca w ramach struktury sklepu i matrixowej,
- tworzenie atmosfery zaufania poprzez zachęcanie do wymiany otwartych, konstruktywnych, szczerych i obustronnych opinii ze współpracownikami,
- wykorzystanie programu CAFM (Computer Aided Facility Management), do raportowania i analizowania działań związanych z codziennym utrzymaniem obiektu i usługami, a także prowadzenia rejestru środków trwałych i urządzeń,
- regularne pozostawanie w gotowości do reakcji w przypadku wystąpienia awarii lub poważanej usterki,
- współpraca w ramach projektów sklepowych i krajowych.
Chcemy:
- abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
- stworzyć dla Ciebie ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
- zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
- dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów - o szczegółach przeczytaj tutaj.