Kierownik ds. Zarządzania Nieruchomościami Handlowymi
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich zadań będzie należało:
- organizacja procesu zarządzania nieruchomościami
- aktywna współpraca w procesie organizacji wnętrza obiektów
- planowanie i nadzór nad wykonaniem planu przeglądów okresowych
- nadzór i koordynacja procesów remontowo-instalacyjnych w halach
- aktywne poszukiwanie oszczędności kosztowych w procesach zarządzania nieruchomościami
- kontrola nad procesami sprzątania i gospodarki odpadami
- analiza i kontrola kosztów oraz budżetowanie aktywności w ramach nadzorowanych procesów
- przygotowywanie i uzgadnianie umów oraz nadzór nad realizacją usług
- nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem urządzeń technicznych i infrastruktury obiektów (instalacje wewnątrzzakładowe: elektryczne, sprężonego powietrza, wody chłodniczej, ogrzewania i wentylacji, PPOŻ)
- planowanie harmonogramów przeglądów, napraw oraz remontów urządzeń i instalacji oraz kontrola i raportowanie ich realizacji
- zakup materiałów eksploatacyjnych, wyposażenia obiektów
- nadzór nad dokumentacją techniczną budynków, urządzeń i instalacji przemysłowych
- kontrolowanie przestrzegania dyscypliny pracy, przepisów BHP, PPOŻ i systemu zapewnienia jakości w miejscu pracy
Nasze oczekiwania:
- minimum 10 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie handlowej
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- praktyczna wiedza z zakresu funkcjonowania budynków handlowych w tym obsługi instalacji elektrycznych oraz mechanicznych
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, p-poż i BHP
- znajomość zasad budżetowania w jednostkach handlowych
- dobrze rozwinięte umiejętności negocjacji i komunikacji
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- wykształcenie wyższe – preferowane techniczne
- samodzielność, doskonała organizacja pracy, otwartość na nowe wyzwania
- umiejętności i predyspozycje menedżerskie
- orientacja na biznes i nastawienie na pracę z ludźmi
- otwartość, umiejętność szybkiego reagowania na zmiany oraz pracy pod presją czasu i z wieloma wątkami równocześnie
- mile widziane uprawnienia SEP i budowlane
- dyspozycyjność oraz możliwość odbywania częstych podróży służbowych
Mamy Ci do zaoferowania:
- możliwość uczestniczenia w nowoczesnym biznesie w dynamicznym i zmieniającym się środowisku
- pasjonującą pracę w zespole ekspertów
- okazję do rozwoju i budowania ścieżki kariery w różnych obszarach związanych z działalnością międzynarodowej sieci handlowej
- wszelkie niezbędne narzędzia pracy
- atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. zniżki na zakupy w MAKRO, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie kart sportowo-rekreacyjnych, dofinansowanie do posiłków)
- duży zakres samodzielności oraz przyjazną i nieformalną atmosferę pracy
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Poznaj
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Dlaczego warto?
MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Jesteśmy najnowocześniejszą, samoobsługową hurtownią dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.
Proces rekrutacji
- Krok Analiza CV
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Podpisanie umowy